hoi daar, sinds kort van een Z3 naar een boxter uit 02 overgestapt, maar kom kompleet gebroken uit de auto. De z3 was een stuiterbak waar je het nog voelde als je over een mier reed en de porsche is beduidend luxer geveerd. Toch kom ik er als een natte krant uit. Heeft iemand hier ook al last van gehad en een oplossing voor gevonden? Er staat 100.00 op de teller, dus misschien dat een stoel dan versleten is? Iedere suggestie is welkom, want dit verpest mijn rijgenot behoorlijk en begin al stiekum terug te verlangen naar de bmw.
03 okt 2008 18:33
cabrio wim
Is het nu ineens geen echte auto meer, en dat alleen door de stoelen.
Maar dat krijg je ook als je met een BOXTER op stap gaat.
Misschien vorige eigenaar vet aan gewicht en stoel door gezakt, maar de experts van jouw type zullen zich wel melden.
03 okt 2008 18:39
zuugnap
deltomaso schreef:
Z3 naar een boxter
Ga eens zitten in een 987 stoel of 997 same .... als de stoel zoveel meters is abused door een ander zou mischien nieuwe vulling de oplossing zijn, of je hebt gewoon een zwakke rug in een Boxster heb je daar wel minder last van
alvast bedankt voor jullie reacties, vanochtend eens even aan het kijken geweest en het lijkt erop dat ik op een stuk ijzer ofzo zit. De optie van
Do993tupperware om volledig nwe stoelen erin te stoppen is zeker niet verkeerd, maar ik had dan wel graag de saharakleur gehad.
Ik laat eerst even een bekleder een offerte maken, misschien is het voor 500/600 euries wel verholpen en ben ik spekkoper.
04 okt 2008 12:59
Yabba951
Porsche 951, Porsche Boxster S, Porsche Cayman S
Laakdal
Hallo Deltomaso,
ik heb net een rondje Zuid-Europa gedaan met een boxster S , zelfs met M030 en 18" velgen dus echt wel stevig onderstel en heb er in totaal 5000 km opgezet op 12 dagen, en ik moet zeggen: ik ben nog nooit zo ontspannen uit de wagen gekomen als nu , dus idd doe zo snel mogelijk iets aan de vulling, en dan zit je op rozen
_________________________________________ This is the strangest life i've ever had...
13 okt 2008 20:55
LeoH
Amsterdam
deltomaso schreef:
misschien is het voor 500/600 euries wel verholpen en ben ik spekkoper.
spekkoper ??
Bel ROVAKO eens. kun je kaviaar kopen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum