Auteur |
Bericht |
Patrick
|
Die hebben ze niet op mijn adres.
|
29 okt 2008 23:23 |
|
|
horn
PF #57
|
wat een kl*te adres... kosten ze op jouw adres?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2008 23:31 |
|
|
Patrick
|
79.95
|
29 okt 2008 23:33 |
|
|
horn
PF #57
|
79,77 bij mijn adres. en daar hebben ze ze wél...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2008 23:57 |
|
|
drknauf
|
ik heb al zilveren martini porsche design spogt schoenen
maar die witte zijn idd nog vetter harald
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 okt 2008 0:25 |
|
|
horn
PF #57
|
|
30 okt 2008 0:58 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Vind deze wel mooi, itt die aan het begin van het topic.
|
30 okt 2008 1:23 |
|
|
Patrick
|
Voor die paar cent verschil vind ik het wel prettig om te kunnen passen.
En als je ze laat bezorgen zijn de verzendkosten lager dan bij de Hornshop.
|
30 okt 2008 9:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Helemaal eens. Maar als jouw winkel niet degene heeft die je mooi vindt en mijn winkel wel, zou ik niet kiezen voor een paar minder mooie, omdat ik ze kan passen...
|
30 okt 2008 9:21 |
|
|
Patrick
|
Precies en ik ga de schoenen kopen die ik mooi vind en niet de schoenen die jij mooi vindt.
Volgens mijn adres vallen ze nog al klein en raden ze aan een maat groter te bestellen, voor de gene die eventueel ook de hele witte via de Hornshop willen gaan bestellen.
(En als je ze daar gaat bestellen en bij mijn adres wil passen : plutosport in Ter Aar.)
Smaken verschillen maar de moderator heeft altijd gelijk.
|
30 okt 2008 9:33 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Bij dat Porsche-design spul krijg ik steeds meer het gevoel dat 'form for function' gaat.
Inmiddels heb ik diverse Porsche-design spulletjes gehad, maar uiteindelijk heb ik ze allemaal weer weggedaan, omdat ze kuren vertoonden...
Het Porsche-design koffiezetapparaat lekte water en dat veranderde niet ondanks herhaaldelijke repartaties (wekenlang weg naar Siemens en komtie terug en lektie na 2x koffiezetten weer). De Nespresso-machine ging steeds weer stuk (daar zijn zelfs you-tube filmpjes over te vinden; niet van die van ons trouwens, maar de 'klachten' zijn/waren wel identiek). De PD keukenweegschaal sloeg soms 'op hol'. M'n Porsche-fiets (FS Evolution) vertoonde zo vaak kuren/klachten dat die langer en vaker bij de reparateur heeft gestaan dan ik er zelf op heb kunnen fietsen, etcetera, enzovoorts, enzoverder...
Ik vind die schoenen ook wel blits en zijn van een gerenommeerde producent... Hoe is de kwaliteit nou?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 okt 2008 9:38 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Nee precies. Koopje
Je kunt ook een paar schoenen in Italie bij Pagani bestellen voor Eur. 1.200.000.
Krijg je er gratis een Zonda R bij waarvan het interieur uit hezelfde leer is gemaakt
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 okt 2008 13:04 |
|
|
Lydia
|
Aardig prijsje voor een paar schoenen. Zitten er dan wel hoge hakken onder?
Probleem is alleen wat je met die Zonda moet ...
|
30 okt 2008 13:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik heb nog wel een plekkie voor die Zonda, mag jij de schoenen houden.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 okt 2008 13:31 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Het is allemaal Siemens-spul, dus je zou -inderdaad- verwachten dat 't met de kwaliteit wel goed zit.
Dat lekken van de koffiezetter is niet uitzonderlijk; zoek maar eens op internet en je zult zien dat wij lang niet de enigen waren met dit probleem.
Het Siemens Porsche Design Nespresso-apparaat was al helemaal een ramp: http://nl.youtube.com/watch?v=5T930_QUk64&NR=1
ruim 500 euro voor een Nespresso-apparaat dat niet eens een kopje koffie voor elkaar krijgt...
En over m'n Porsche FS-Evolution fiets (niet van Siemens, maar van Votec) is al genoeg geschreven.
Ik heb m'n buik in ieder geval inmiddels vol van Porsche Design spul; (erg) mooi design en gebruik van de beste materialen is -dus- geen garantie voor een goed product...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 okt 2008 19:01 |
|
|
drknauf
|
is die fiets niet te koop van je? welke hebbie fautaux
|
30 okt 2008 19:06 |
|
|
horn
PF #57
|
nee, die heeft hij ingeruild. lees je eigen fiets topic nog eens door Mijn Porsche Siemens broodrooster en waterkoker doen en deden het top. Tja, soms heb je die pech.
En dan níet de schoenen kopen die ik mooi vind? Eigenwijs
|
30 okt 2008 20:47 |
|
|
drknauf
|
solly holn ik wist niet dat speedy dat was neem me niet kwalijk
|
30 okt 2008 21:30 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik heb al een aantal jaar een pen van PD en sinds vorig jaar ook het bijbehorende vulpotlood (met dank aan Lydia).
Ben er nog steeds erg tevreden over:
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
31 okt 2008 18:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: porsche schoenen
|
01 okt 2009 8:06 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Porsche-schoenen
die können sie lekker halten, bursche
_________________________________________ oud is beter
|
01 okt 2009 8:35 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Re:
... doet het nog steeds prima Mijn Porsche Siemens Koffiezetapparaat heeft het zo'n jaar of 7 goed gedaan - zonder lekkage's - en zal het wss nog wel even volhouden, ookal heeft 'ie eigenlijk plaats moeten maken voor eentje die zelf bonen kan malen Porsche-Design Schoenen gezien in de Porsche-Design-Winkel op het vliegveld van Kopenhagen ... MI niet bijzonder in model en kwaliteit en daarmee dan ook niet gepast ... maar zal volgende keer de test doen, of ze inderdaad 'kleiner' vallen
|
01 okt 2009 9:09 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
koop die troep toch niet joh. zo zielig, een porsche koffiezetapparaat. of zo'n trieste waterkoker, no pun intended.
_________________________________________ oud is beter
|
01 okt 2009 9:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
smaken verschillen, staat hier al jaren allebei, k-zetapp inmiddels op zolder, maar waterkoker nog iedere dag in gebruik.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 okt 2009 9:43 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
@wolf
Waarom zou je geen siemens moeten kopen die er naar mijn mening zeer mooi uitziet (heb er zelf ook 1) senseo wil ik dan weer niet op het aanrecht hebben.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
01 okt 2009 10:26 |
|
|