Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 21:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Forummers die opeens verdwijnen... 
Auteur Bericht
Bericht 
Faster , ik heb het gepost hoe en wat maar er werdt mij verzocht het te verwijderen, )hier doel ik op het telefoongesprek met Jurgen"niet de onhandige zetten van Moderator EricC4 "Die mij tot 7x toe verhinderde het verhaal voort te zetten" nadien vond ik het ook een betere beslissing aangezien het dan door de minder IQ bedeelden weer anders wordt geinterpreteerd en het dan ook mischien een eigen leven gaat leiden!!!!

Door de vele PB's die ik van harte heb mogen ontvangen doet mijn definitieve besluit wankelen! (mischien wordt er wel voor mij besloten aangezien dit Forum "geen Democratie"kent zoals vaker gelined!! (jammer genoeg)!!

Bij deze wil ik de steunbetuigingen en positieve reacties ( in de PB's) nogmaals onderstrepen door een warmhartig "DANKJEWEL TOP"

En eigenlijk is het niet ZOO spannend hoor, ook zonder mij zal na een paar onbezonnen posten ook het porscheforum gewoon doordraaien !!!!! En nap zal tzt wel in de vergetelheid geraken!! ook dat is overkomelijk toch? :wink:

07 nov 2008 23:42
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
Ik word er nog niet echt veel wijzer van. Wat is er eigenlijk a.d hand? Als je bang bent dat het gecensureerd wordt mag je me ook PB-en :idea:

Ben wel reuze benieuwd wie je bedoelt met de minder bedeelde IQ :wink:

07 nov 2008 23:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik zal het dan ook nog maar in het openbaar doen. Zuug: leave it. Je kunt nooit met iedereen bevriend zijn. De meeste (frequente) posters zien je graag blijven. En met iedereen bevriend zijn lukt alleen een

Afbeelding

08 nov 2008 0:01
Profiel
Bericht 
Soms is wijsheid ook geen "voordeel" 8) dus ik ben genoodzaakt om hierover geen openbaarheid meer te geven! En de zwaardvis wordt altijd later gegeten dan een normale ( hij vecht nml terug :wink: )

@ maarten wijze line ... en de behoefte om hier iedereen te vriend te houden is mij al helemaal niet in de wens der gedachte..... Maar rechte rug houden in deze mag bij sommigen toch wel worden vewacht!

Laatst bijgewerkt door zuugnap op 08 nov 2008 0:05, in totaal 1 keer bewerkt.

08 nov 2008 0:03
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
Bericht 
wijze woorden zuug :wink:

08 nov 2008 0:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
zuugnap schreef:
"niet de onhandige zetten van Moderator EricC4 "Die mij tot 7x toe verhinderde het verhaal voort te zetten"

Soms kan je dingen beter even laten rusten voor je (re)ageert. Voor ieders bestwil. Zwaardvis... :lol:

08 nov 2008 0:07
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Jongens wat een prachtige poezie. Ik schrijf ze op, wie weet kan ik er nog eens geld mee verdienen :D :wink:

Tjeu, wil jij hem inbinden, die dichtbundel.

Ik heb er ook nog een: zoals de appel word gegeten, zijn de blauwe druiven klaar om wit te worden gedronken :mrgreen:

:!:

( effe wat flauwekul tussen door.)

Tjeu, maakt me niet uit wat je doet,

als we volgend jaar maar weer in de Eifel zitten voor de 1001 kurven tour editie 2 :!: :D :ba:

08 nov 2008 0:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
Bericht 
jos ik heb er ook nog één

oost west thuis is ook niet alles :cheers: :bounce:

08 nov 2008 0:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Naast P. Kouwes staat hier een nieuwe generatie dichters op...... :) :wink:

08 nov 2008 0:24
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Zuugnap, welkom terug op het PF .... :wink:

Ik zei het al... het is verslavend!!

08 nov 2008 0:26
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Rob993Tip schreef:
Naast P. Kouwes staat hier een nieuwe generatie dichters op...... :) :wink:

Over KEIZERS gesproken 8)

08 nov 2008 0:53
Profiel
Timeless
Bericht 
Koning Keizer Admiraal , Porsche rijden doen we allemaal 8)

08 nov 2008 0:54
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Vrienden
Je
hebt
ze
of
soms
toch
niet

08 nov 2008 0:58
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Deze topic gooi ik op slot.......helaas..

een normaal gestarte topic om is te praten over "good old times" (over forummers die er niet meer zijn, forummers waar ik respect voor had) draait uit op een discussie of meneer "zuugnap" wel of niet welkom is...

En omdat meneer "Zuugnap" nu heeft gekozen om de strijd aan te binden met de moderators in het openbaar, iets wat Eric nooit zou doen, dit om bijval te krijgen van de rest is imho een actie die mensen doen op het kabouter Plop forum.

Niet hier.....jammer.

We willen hier sportieve Porscheliefhebbers hebben, geen Don Quichotten.

John

08 nov 2008 8:04
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4