Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 13 dec 2024 22:06

Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
964, 993, 996 of toch maar 'n Audi ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
@ The Huge, leuke auto's trouwens! Een RS4, een 993 4S en een 500 :thumleft:

11 dec 2008 21:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 4S - 991 4S
Eindhoven
Bericht 
@ Stijn; De RS4 Heeft plaats moeten maken voor bovenstaande Q7, iets minder spannend, maar wel erg fijne auto!

@ Amandus: Er zitten ergens taal instellingen verstopt in het navi systeem, zoniet dan is het een kwestie van nederlandse software en/of navi dvd installeren.

11 dec 2008 22:02
Profiel WWW
Bericht 
gast schreef:
Stijn van Kooten schreef:
Ik vind dat Porsche niet zo goed is in ergonomie m.b.t. het interieur. Dan kan je beter bij Audi gaan winkelen als je een auto om zijn interieur kiest :lol: Of bij Mercedes!
Ach zo is er altijd wat. Ik vin bijfoorbeeld jouw nederlandsche taal niet zo goet :lol: :wink:
Oké, oké........ :lol:

Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 11 dec 2008 22:09, in totaal 2 keer bewerkt.

11 dec 2008 22:04
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
@ The Huge, dat vind ik toch wel een stap achteruit :wink: De Q7 vind ik erg lelijk, maar zo heeft een ieder zijn mening! De RS4 daarentegen vind ik wel mooi, bruut en lekker 8) :shock: :wink:

11 dec 2008 22:08
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
Stijn van Kooten schreef:
@ The Huge, dat vind ik toch wel een stap achteruit :wink: De Q7 vind ik erg lelijk, maar zo heeft een ieder zijn mening! De RS4 daarentegen vind ik wel mooi, bruut en lekker 8) :shock: :wink:

En de RS4 rijd 1 op 3 :oops:

11 dec 2008 22:30
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
de 911 was een sportwagen, gast. zijn veel te vet geworden.

11 dec 2008 22:35
Profiel
Bericht 
gast schreef:
Trouwens; het interieur van een Porsche 911 vergelijken met dat van een Audi gaat m.i. ook mank. Een 911 is een sportwagen, waar op het gewicht gelet moet worden en ook duidelijk een keuze is gemaakt. Er wordt bewust een concessie gedaan aan gebruikte materialen daar waar een Audi veel meer insteekt op comfort en interieur.
Daar heb je gelijk in, maar er zijn zo een aantal punten die ik niet mooi vind in een 911 interieur :wink: Ieder z'n meuk, om het in Porsche-termen te houden.

Ik heb niet het idee dat ze bij het ontwikkelen van de 911 997 op het gewicht gelet hebben. Dat doen ze toch al in de GT3, GT2 en RS. En sowieso, als een auto rond de 1500 - 1600 kg weegt vind ik dat niet weinig :wink:

11 dec 2008 22:36
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
997S weegt 1420 kg , sorry hoor , maar is dat te vet :?: :!: :?: , ik snap niet waar het naar toe gaat met deze off tpic dicussie ....

993 weegt bj 95 1370 kg
993 4S weegt bj 95 1450 kg

De ferrari 430 weegt 1350 kg , voor het referentie kader

11 dec 2008 22:51
Profiel
Bericht 
amandus schreef:
997S weegt 1420 kg , sorry hoor , maar is dat te vet :?: :!: :?: , ik snap niet waar het naar toe gaat met deze off tpic dicussie ....

993 weegt bj 95 1370 kg
993 4S weegt bj 95 1450 kg

De ferrari 430 weegt 1350 kg , voor het referentie kader
:shock: Ik ben er van overtuigd dat ik laatst ergens, meen op het www gelezen had dat de 997 1530 kg woog?!?!?! Zoals jij zeg valt het me ontzettend mee!

11 dec 2008 23:13
Profiel WWW Facebook 
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Aangezien ik zelf ook in dit budget area zit/zat, alle genoemde Porsches op een moment wel heb overwogen (of gehad) en een 550 Spyder niet met een strak gezicht kan aanraden voor dagelijks gebruik zou ik voor het genoemde budget absoluut gaan voor een Boxster S (moderne techniek, vermogen, cabrio, minste consessies naar mijn bescheiden mening.......... O en ga dan gelijk voor een Tip while your at it). Voor dagelijks gebruik rijd ik Audi trouwens :wink:

There are no old Porsches, only new owners.

12 dec 2008 0:22
Profiel
Timeless
Bericht 
gast schreef:
wolf schreef:

Te vet voor jouw wallet misschien :?: Niet jippie bedoeld hoor, maar als een 911 geen sportwagen meer is wat dan wel :uh:

Bijval , straks gaan we vertellen dat een transsexueel een echte vrouw is 8)

12 dec 2008 8:35
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S - 991 4S
Eindhoven
Bericht 
Citaat:
@ The Huge, dat vind ik toch wel een stap achteruit Wink De Q7 vind ik erg lelijk, maar zo heeft een ieder zijn mening! De RS4 daarentegen vind ik wel mooi, bruut en lekker Cool Shocked Wink

Tja, als je op je 27e om het jaar a 2 jaar een stap vooruit wilt doen qua auto's, waar eindigt het dan? Ik vind een RS4 ook vetter, bruuter en mooier, maar aangezien ik door een zakelijke groei, niet meer alles in de RS4 kreeg, rij ik nu met een hele grote glimlach in die lelijke Q7 rond.. en staat er volgend jaar misschien wel een nieuwe RS6 .....

12 dec 2008 9:48
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
gast schreef:
wolf schreef:

Te vet voor jouw wallet misschien :?: Niet jippie bedoeld hoor, maar als een 911 geen sportwagen meer is wat dan wel :uh:

niet jippie bedoeld hoor, maar ik heb er tenminste een. en sportwagens moeten snel en licht zijn, niet voorzien van teveel luxe en allerlei electronica om slechte chauffeurs te beschermen. cf lotus, tvr. vin ik.

12 dec 2008 10:02
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
is jou mening en je goed recht hoor.. :wink:

12 dec 2008 10:10
Profiel
Bericht 
TheHuge schreef:
Citaat:
@ The Huge, dat vind ik toch wel een stap achteruit Wink De Q7 vind ik erg lelijk, maar zo heeft een ieder zijn mening! De RS4 daarentegen vind ik wel mooi, bruut en lekker Cool Shocked Wink

Tja, als je op je 27e om het jaar a 2 jaar een stap vooruit wilt doen qua auto's, waar eindigt het dan? Ik vind een RS4 ook vetter, bruuter en mooier, maar aangezien ik door een zakelijke groei, niet meer alles in de RS4 kreeg, rij ik nu met een hele grote glimlach in die lelijke Q7 rond.. en staat er volgend jaar misschien wel een nieuwe RS6 .....
Dat is beter :wink:

12 dec 2008 10:36
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
wolf schreef:
gast schreef:
wolf schreef:

niet jippie bedoeld hoor, maar ik heb er tenminste een. en sportwagens moeten snel en licht zijn, niet voorzien van teveel luxe en allerlei electronica om slechte chauffeurs te beschermen. cf lotus, tvr. vin ik.

Klinkt natuurlijk fantastisch ....lotus 4 cilinders , TVR als je deurklink kan vinden en er geen knoppen zijn afgevallen of het raam niet meer omhoog gaat .....waarom rij jij een Porsche vraag ik me dan af
:?:

12 dec 2008 12:16
Profiel
Timeless
Bericht 
OOOoooooHHHHhhhhhh da is ht , thnx gast 8)

12 dec 2008 12:50
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
ik denk alleen dat hier een discussie ontstaat door verschil van idee van sportief/race.

een 996 en 997 zijn ook sport auto's
het gewicht van e 996 of 997 vind ik niet echt hoog, neem mijn 964.C4 1414 kg met 250 pk.
dan zijn de nieuwere modellen toch sportiever kwa pk per kg.

aan de andere kant een oudere porsche of modernere zonder computer gestuurde hulpjes komt misschien wat meer race achtig over en zou je eerder het rijders gevoel bestempelen.

elke 911 (want daar ging het hier over) is naar mijn idee een sporieve auto zeker in de tijd dat ze gebouwd zijn.

EN NOU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR

robert

12 dec 2008 13:08
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
Gaan we doen Rob , dank voor de onderbouwing .

Laatste opmerking , gelukkig kunnen de compu spulletjes uit gezet worden , echter deze zijn wel zo mooi afgestelt dat het bijna nooit hoeft :idea:

12 dec 2008 13:18
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
ik zou wel kunnen leven met die moderne techniek, de kans dat het mij tegen werkt is 0 denk ik,

ik dacht, nee ik wist het vroeger zeker, dat ik net zo als schumacher reed,
alleen nu ben ik er wel achter dat dat niet helemaal klopt. :oops:

robert

12 dec 2008 13:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht 
rob964.c4 schreef:
ik denk alleen dat hier een discussie ontstaat door verschil van idee van sportief/race.

een 996 en 997 zijn ook sport auto's
het gewicht van e 996 of 997 vind ik niet echt hoog, neem mijn 964.C4 1414 kg met 250 pk.
dan zijn de nieuwere modellen toch sportiever kwa pk per kg.

aan de andere kant een oudere porsche of modernere zonder computer gestuurde hulpjes komt misschien wat meer race achtig over en zou je eerder het rijders gevoel bestempelen.

elke 911 (want daar ging het hier over) is naar mijn idee een sporieve auto zeker in de tijd dat ze gebouwd zijn.

EN NOU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR

robert

Ik onderstreep je verhaal volledig. Vooral dat het gezellig moet blijven.

Verbaas me overigens wel over het gewicht van je 964. Had ik niet gedacht ondanks 4wd. Maar zal je ongetwijfeld niet een gebrek aan sportiviteit geven natuurlijk 8)

12 dec 2008 13:43
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Het mooie van een moderne 911 met al zijn computers en electronica is dat je het ook UIT kan zetten. :idea:

12 dec 2008 13:58
Profiel WWW
964.c4
assendelft
Bericht 
ASW schreef:
Ik onderstreep je verhaal volledig. Vooral dat het gezellig moet blijven.

Verbaas me overigens wel over het gewicht van je 964. Had ik niet gedacht ondanks 4wd. Maar zal je ongetwijfeld niet een gebrek aan sportiviteit geven natuurlijk 8)

:lol: 8) des te knapper dat ze nog zo hard meelopen met de 996jes :twisted:

robert

12 dec 2008 15:06
Profiel WWW Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
gast schreef:
amandus schreef:
.....waarom rij jij een Porsche vraag ik me dan af
:?:

Om lekker te kunnen zei, uh, plassen... snap dat dan Amandus :lol: :wink:

maak je toch niet zo dik gast. ieder zijn meug. ik hou van ouderwetse lichte snelle rijderswagens, jij van die nieuwe meuk. jij kan je kont verwarmen, ik niet. no problemo. :flower: :wink:

12 dec 2008 15:08
Profiel
Timeless
Bericht 
Stoelverwarming kan je ook naderhand inbouwen :wink:

Afbeelding

12 dec 2008 15:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende