Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 14 dec 2024 6:52

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zie nog geen zakkende Porsche prijzen, jullie wel ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Geen enkele handelaar zal openlijk roepen dat hij met auto's in zn mik zit. Maar dit zitten ze natuurlijk echt wel.

Wat dacht je van een leasemaatschappij die honderden auto's per week terugkrijgt ?
Dat aanbod loopt gewoon door terwijl de vraag stagneert.
Dan moeten prijzen wel droppen voor reguliere middenklassers.

Voor wat betreft het P segment: Prijzen zakken pas als de kopers minder bieden en de verkopers ook bereid zijn daarmee genoegen te nemen.
Zolang een verkoper dat niet doet dalen de verkopen wel, maar niet noodzakelijkerwijs ook de prijzen.

12 dec 2008 16:16
Profiel
Bericht 
mischien geven ze wel meer aan inruil dat zie je dan weer niet op de sites terug wel :wink:

12 dec 2008 16:24
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik hou de prijzen natuurlijk ook in de gaten maar op autotrader zie ik de prijzen nog niet zo dalen, komen af en toe wel wat nieuwe iets goedkopere occasions bij maar echt schokkend is het niet.

Wel zie ik op marktplaats een steeds groter aanbod verschijnen voor soms zeer lage prijzen. Enkele voorbeelden:

- 10 Boxsters onder de 17.500 euro
- 8 911's 996 3.4, tussen de 24.500 en 29.950 euro

Als je er dan ook nog eens vanuit gaat dat dit vraagprijzen zijn en er dus altijd nog iets vanaf kan, dan heb je voor zeer weinig geld een Boxster of 911.

Op den duur zal dit aanbod op marktplaats ook zijn uitwerking hebben op de prijzen op autotrader, dealers moeten naar mijn idee wel een beetje mee met die prijzen, we zullen zien.

Wat me wel opvalt is dat de 996 3.4 wel redelijk daalt maar deze daling bij de 996 3.6 totaal niet waarneembaar is. Als het enige verschil de motor is zou je de gok kunnen nemen voor een 3.4 en hou je nog genoeg geld over (15.000 euro, wat het verschil is tussen de 3.4 en 3.6) om een revisie uit te laten voeren, waar nodig.

Maar ja, het blijft allemaal speculeren.

13 dec 2008 1:59
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
barolo schreef:

Gisteren ff gekletst met de directeur van de Peugeot garage. Hij was het helemaal niet eens met de crisis. Hij merkte er niets van behalve dat hij een mindere maand in November had gedraaid.

Zoek eens op HDMG en vraag jezelf dan nog eens af of Peugeot (en andere) dealers niets merken...

13 dec 2008 2:32
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Leuke verkooppraat idd. :?

13 dec 2008 13:44
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Vader van een vriend van me kocht van de week een half jaar oude A6 en kreeg 35% van de vraagprijs af. Buyers market lijkt me.

13 dec 2008 14:00
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Bericht 
waar :o dan ga k daar ook een snuffelen

13 dec 2008 14:18
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ralf996 schreef:
waar :o dan ga k daar ook een snuffelen

Als je wil krijg je van mij ook 35% korting. Wel van te voren even melden, dat stel ik de vraagprijs even bij... :wink:

13 dec 2008 14:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2