Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 20:26

Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Iemand ervaring met V kessel Porsche in Deurne 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik ben er een paar keer geweest voor onderdelen. Hele aardige jongens, no nonsense en verstand van zaken (Porsche). Autos die er staan lijken mij allemaal met werk. Als je dit zelf kan en de onderdelen erbij kan kopen bij hen voor een net bedrag kan het zeker interessant zijn. Voor iemand die alles moet laten doen en een perfecte 911 zoekt is dit een minder voor de hand liggend adres.

02 jan 2009 14:38
Profiel
PorscheForum Rakker
928,911 targa
Destelbergen
Bericht 
klopt. ikzelf heb er ook al 2 wagens gekocht voor mijzelf en als je weinig van mechaniek en carrosserie kent kan je wel eens pech hebben bij een aankoop. Maar dit kan je met veel wagens tegenkomen, zelfs bij bekende garagehouders. Trouwens als je daar een wagen koopt weet je meestal op voorhand dat er nog veel moet met gebeuren :wink:

02 jan 2009 14:52
Profiel Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ok. Maar dan kunnen we dus constateren dat dit een sloper is. Waarbij het blok + bak, interieur en wat carosseriedelen interessant zijn. Of je koopt hem voor het kenteken en 'vindt' er een nieuwe auto bij.

02 jan 2009 15:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het gaat inderdaad over die rode 964.
Het is best een mooie auto maar er zit wel wat werk aan.
En er moeten gewoon cup velgen onder (maar dat is mijn smaak)

02 jan 2009 16:34
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
g60turbo schreef:
Het gaat inderdaad over die rode 964.

Die velgen zijn origineel - net als het stuur :wink:

Cup-spiegels zijn niet origineel op deze 964 MKI, maar het (half)stoffen interieur weer wel :lol:

Hoeveel Km's heeft deze op de klok (en in de boekjes) :?:

APK is al bijna 1 1/2 jaar verlopen - Ik neem maar aan dat je er 'n verse APK op kunt krijgen :idea:

02 jan 2009 16:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Km stand is 195000 km en is aantoonbaar.
dat de apk verlopen was had ik nog niet gezien.
Ze hebben de auto teruggekocht van de nabestaanden van een overleden man,dus het is wel aannemelijk dat de apk verlopen is.
Maar of dit klopt kan denk ik niemand nagaan?

Waar kun je kijken hoeveel eigenaren de auto in Nederland gehad heeft?

02 jan 2009 21:13
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Niet. Kan alleen (als het al kan) iemand bij de RDW. Aan de andere kant: boeien. Met dit soort dingen geldt vooral hoe hard de onderhoudshistorie is. En of de prijs goed is (als in ruimte voor wat achterstallige dingen). Van Kessel weet donders goed wat hij verkoopt!

02 jan 2009 21:16
Profiel
Bericht 
rob964.c4 schreef:
maar neem nou cabriowim en zijn zoon,

En die zien het zelfs niet zitten.
Heb in het echt gezien en op mijn buik eronder gelegen, maar daar wil je echt niet aan beginnen.
Is verwrongen tot aan de achterkant van de ruit. :?

02 jan 2009 21:21
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ergo: slopen dus. Wat zou zo'n 3.8 blok opbrengen? Mille of 10?

02 jan 2009 21:48
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Ik heb in september 2008 een wat kleinere voorschade aan mijn 993 cabrio gehad. Expertise gaf aan dat schade zo'n 27k was. Voorstijl was niet krom. Betrof louter front + voorruit (en airbags). Auto is overigens naar een opkoper gegaan die hem gewoon weer verkocht heeft. Ben benieuwd wie nu met mijn oude 993 rijdt.

02 jan 2009 22:53
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
En dan is die 27k gebaseerd op nieuwe onderdelen en de arbeid wit. Dus met 2e hands + zwart zou je uitkomen op misschien 15-20k. En jij had dus minder schade.... Dan zou deze dus nog iets van 25k op moeten brengen. Hoop centen.

03 jan 2009 10:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ja schadeautos kunnen je de kop kosten maar ook een bult schelen. heb ooit een toyota celica van 2000 gehad met schade gekocht. nieuwe kont met dak en een achter zijde ingezet ( achterhoek met dak) kortom van 2 een gemaakt. deze auto was met wok melding.

vergeet nooit het gezicht van de keurmeester toen mijn kameraad van 20 op zijn vraag antwoorde ( welke vakman heb dit klaar gemaakt die krijgt een 10 met een gouden griffel?) antwoord : ik

die auto was helemaal perfect en heb hem met 4.500 euro winst, twee jaar en 20000km verkocht.

kortom sommige schades lijken onmogelijk ma zijn mogelijk, sommige schades lijken mogelijk ma zijn onmogelijk. neem mocht je zoiets zoeken echt een vakman mee scheelt een hoop ellende die zien zo of een auto tussen twee rikkepalen is voorgetrokken.

03 jan 2009 11:05
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Nicolò schreef:
Ik vraag me af of je zo'n auto moet willen maken?
Kan toch nooit meer wat worden?
Ik zou zeggen, lepel die motor er uit en zet 'm in een 993 met een versleten motor, ofzow.

Mee eens.

Ik zou altijd voor een (nagenoeg) schadevrije auto gaan, maar dat is persoonlijk. Gezien de krachten die op een dergelijke auto komen zou ik niet vertrouwen op de "rechtgetrokken kromme hoepel-versie"....

Geen ervaring met dit bedrijf maar mijn gecrashte 964 is schijnbaar door ze opgekocht destijds. Ik mag hopen dat ook die auto niet meer rond rijdt.... :?:

03 jan 2009 11:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 c4 '89 zwart 997 c2 zwart
Bericht 
heb ook goede ervaringen met Van Kessel,prijzen van de gebruikte onderdelen zijn heel redelijk.
ook de nieuwe onderdelen voor mijn ombouw komen van hun
uitlaat,bumper,schokdempers enz
rommelig is het het niet echt, het staat gewoon vol :)

03 jan 2009 12:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
doe Tom & Mario de groeten als je er bent :wink:
mijn 911 kwam er vandaan, what you see is what you get :!:
had een paar kleine dingetjes, doen ze ook niet moeilijk als ze het kunnen fiksen.... neem wel iemand mee met verstand van Porsche :arrow: liefde maakt blind :P
prettig adres, mijn volgende zou er zomaar weer vandaan kunnen komen.

03 jan 2009 12:42
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Maarten schreef:
En dan is die 27k gebaseerd op nieuwe onderdelen en de arbeid wit. Dus met 2e hands + zwart zou je uitkomen op misschien 15-20k. En jij had dus minder schade.... Dan zou deze dus nog iets van 25k op moeten brengen. Hoop centen.

Dat klopt. Ligt er dus aan wat je wilt. Sommige onderdelen zie ik alleen nog niet zo snel tweedehands te koop. Denk aan airbags units + controlesysteem. Was alleen al >5K.

03 jan 2009 17:56
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Bericht 
Mario en Tom zijn toffe eerlijke jongens, ik heb veel respect voor ze.
Ze leggen alles altijd goed uit en zijn ook eerlijk over de autos die te koop staan,en zeg nou eerlijk aan deze prijzen kan men toch niet klagen .

Vooral het feit dat ze als vader en zoon een echt familie bedrijf runnen spreekt mij aan.

Succes met de eventuele aankoop.

03 jan 2009 21:50
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Het is Ton....niet Tom :wink:

03 jan 2009 21:58
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Do993tupperware schreef:
[Nee Erwin , die rijdt echt niet meer rond :wink: , ik heb toevallig vorige maand de motor aan het draaien gemaakt en uitgebouwd , en afgeleverd aan de nieuwe eigenaar , de overige restanten liggen nu op de laatste roestplaats

Da's een hele geruststelling! :wink:

Leuk om te horen dat de pk's weer uit dat motorblok geklopt worden.

04 jan 2009 0:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
De schade valt wel mee toch? even schuren, plamuren, en een spuitbusje halen en geen hond die het nog ziet!

05 jan 2009 21:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Misschien zelfs uitdeuken zonder spuiten, zijn ze tegenwoordig erg goed in... :mrgreen:

07 jan 2009 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Ik lach me weer eens een deuk om de commentaren in dit draadje.
Nu alleen nog even de site bezoeken van die tontom (hoe heet ie nou)

07 jan 2009 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.7 '74 und Boxster 2.5 '97
Alken - Limburg
Bericht Re: Iemand ervaring met V kessel Porsche in Deurne
Op donderdagavond zijn ze toch later open he? Iemand enig idee tot hoe laat?

Staat niet op hun site

21 aug 2013 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: Iemand ervaring met V kessel Porsche in Deurne
Vanmiddag nog geweest voor onderdelen.
Druk of niet ze nemen de tijd voor je .. Gemaakte afspraken komen ze na
Wat mij betreft een top bedrijf :thumleft:

21 aug 2013 19:43
Profiel WWW