Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
temporary hype. prolexen moeten oud en ranzig zijn.
_________________________________________ oud is beter
|
16 jan 2009 21:32 |
|
|
amandus
Timeless
|
Eerlijk is eerlijk Pro-Hunter wel mooie klok ... echter jammer dat ze in Engeland worden gemaakt ........
_________________________________________ Timeless objects
|
16 jan 2009 21:57 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Echt een klok voor jou dus!!
@Amandus: waarom is dat jammer?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
17 jan 2009 0:12 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Vanmiddag voelde ik me crea dus heb ff een foto gemaakt van m'n Meistertaucher in z'n natuurlijke habitat.
Vind zelf de foto wel geslaagd
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 jan 2009 0:29 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gave foto!!
Is dat je recente aanwinst? Nee toch??
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
17 jan 2009 0:33 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Nee, daar ga ik nu wat leuks voor verzinnen. Heb al een idee, even de tafel leegmaken en alles in scene zetten.
Klaar, alles ook weer opgeruimd en bij het bekijken op m'n laptop zag ik dat de focus niet helemaal scherp op het horloge stond. Nou ja, ik maak nog wel een keer een mooie scene.
Kompas op de foto werd bij de BC4 geleverd. De landkaart zat bij de Meistertaucher met duiklocaties in Zwitserland.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 jan 2009 0:35 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Is altijd erg mooi als de details ook goed uitgewerkt zijn.
Mooi spul!
|
17 jan 2009 9:47 |
|
|
amandus
Timeless
|
Het gevoel van dat het inwendige van mn Porsche in Engeland wordt gebouwd en waar ik nog eens meer voor neer moet leggen. Daar ik een halve asperge apriceer ik dat mn stuff zoveel mogelijk orgineel is dus ook met Rolex ...vandaar Radboud
|
17 jan 2009 9:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Aah, duidelijk.
Dusss...
|
17 jan 2009 10:00 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dusssss
Toch maar deze uit 1943
|
17 jan 2009 10:12 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ziet er erg strak uit voor een horloge uit die tijd!!
Ik durf zelfs te zeggen: mooi!
|
18 jan 2009 0:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik vind deze erg mooi.
Breitling Chrono Avenger. Type Breitling dat niet over de top is.
|
18 jan 2009 0:19 |
|
|
Lydia
|
Ik kwam vrijdag met een gast in gesprek en die droeg een opvallend horloge, een Omega Moonphase Speedmaster Mark V. Was 25 jaar oud, maar ik vond het mooi!
|
18 jan 2009 0:29 |
|
|
amandus
Timeless
|
Wel smaak die gast dan
|
18 jan 2009 0:34 |
|
|
Lydia
|
Hij heeft een huis bij ons gehuurd, dus dan heb je wel smaak!
|
18 jan 2009 0:42 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@ Lydia: deze?
Sorry vind hem erg lelijk...
|
18 jan 2009 0:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Slechte foto , slechte staat
|
18 jan 2009 0:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Staat te koop voor 10K...
|
18 jan 2009 0:48 |
|
|
Lydia
|
Ja, klopt die! Maar die hij had zag er inderdaad wel een heel stuk mooier uit!
|
18 jan 2009 0:49 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jan 2009 8:59 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
idd getsie.
|
18 jan 2009 12:58 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Check! Ik ga beginnen met sparen
En je hebt nog wel zo'n goede smaak qua P's Wolf!
|
18 jan 2009 13:09 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
mijn smaak in horloges is nog veel beter. breitling alleen de oude navitimer. daarna is de boel trouwens gefailleerd.
|
18 jan 2009 13:20 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hmmm... Nee. Dat is mijn definitie van over the top bij Breitling.
Is dat een reden om er vanaf te blijven?
|
18 jan 2009 13:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ach. ze hebben toen al hun voorraden en patenten verkocht. heritage is een beetje weg. nu meer een voetballersmerk.
|
18 jan 2009 14:01 |
|
|