Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: VOW - volstrekt overbodige (luxe) wagens
tot 2005 uitgeleverd, in 2003 inderdaad produktie gestopt...in totaal rijden er in Nederland 286 rond...vooral die blauwe kleur was mooi, maar in 2001 liep ik er "op de zaak" tegen aan en dacht toen ook wel even..wat hebben ze nu weer uitgevonden. In totaal maar 8450 stuks gemaakt. 2001: 16x 2002: 187x 2003: 73x 2004: 8x 2005: 2x
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 aug 2009 23:15 |
|
|
horn
PF #57
|
ik vond juist die groene kleur erg goed staan bij deze aparte auto...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 aug 2009 23:27 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Kan het team van TopGear een mooie cabrio van maken...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 aug 2009 23:29 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dat is geen (luxe) auto. Dat is een combimagnetron op zwenkwieltjes.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 aug 2009 23:34 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Het was dat wij een auto met 5 deuren wilden hebben ivm de kinderen, anders had ik die Avantime zo gekocht. Het zit geweldig, en rijdt heerlijk met die 3,0 V6. Ik vind 'm prachtig. Klassieker in de dop.
|
20 aug 2009 6:51 |
|
|
Rick
Haaglanden
|
VOW? Bijvoorbeeld dit ding, en alle andere koetsen uit dezelfde stal:
|
20 aug 2009 8:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Plaatje man, die X6. Hij is zo ongelooflijk BRUUT. Neemt niet weg dat ie inderdaad overbodig is hoor, dat zeker, maar gaaf! (staat/stond er hier in Breda eentje in het matzwart *wauw*)
|
20 aug 2009 9:02 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Dat was een Espace Oja, ze hebben ook nog zo'n Espace voor de trein geworpen Van zo'n Avantime hebben ze ooit een racer gemaakt die net zo snel moest worden als een Mitsu Evo
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
20 aug 2009 11:00 |
|
|
Tom80
|
Mwoah, als ik een X6 gratis kreeg maakte ik er maar een ritje mee... naar een dealer om 'm in te ruilen. Jaloers? Don't think so.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
21 aug 2009 23:45 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
over espace, bruut, overbodig: kent iemand deze nog ? Blijft leuk. http://www.youtube.com/watch?v=fEDwfk8EYR0
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
21 aug 2009 23:58 |
|
|
RicardoP
|
maar goed, over overbodig. Deze auto heb ik nooit gesnapt (alsmede die , die hem reden) soort voorloop auto voor je brommobiel ?
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
22 aug 2009 0:04 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Opel Agila / Suzuki Wagon "R+" (yeeeah, toffe naam...!) Je had toch ook zo'n model met een TRAPPETJE achterop! Onbegrijpelijk dat er nog zo veel van deze koekblikjes rondrijden. Als ik er één achterop rij - en mán wat gebeurt dat vaak! - ga ik er voorzichtig met een hele grote boog omheen
_________________________________________ Take the long way home....
|
22 aug 2009 0:33 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ja... met die 6000 pond die ze hadden werd de wagen maar een paar sekonden sneller. Het meest scheelde het leegplunderen van de wagen en een goede grote beurt (frans spul, hè?).... niet echt een schoolvoorbeeld van een racert... Die Opel Agila / Suzuki Wagon komt bij mij in de buurt ook voor. als het al rijdt en voor me opduikt: niet vooruit te fikken die dingen! Kenmerkende doelgroep... nee, ik ben niet sexistisch of discrimineer op leeftijd...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 aug 2009 0:38 |
|
|
erwin996
M140i
|
Eens. Op het Audi forum heb je bijvoorbeeld mensen die zeggen "een RS6 heb je in Nederland echt niet nodig, je staat toch alleen maar in de file, aan een A6 2.0 TDI heb je in Nederland meer dan genoeg". Grappig dat het altijd de mensen zijn met een 2.0 TDI die dit zeggen
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
22 aug 2009 1:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat zijn diezelfde rukkers die, áls je een keer goed door kan trappen, met 110 links blijven hangen. Horn - 2,7 TDI
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 aug 2009 7:00 |
|
|
Ewout
|
Daar zijn er helaas hier in NL heeeeeel veel van
|
22 aug 2009 7:04 |
|
|
horn
PF #57
|
rukkers? of 2,7 TDI's?
|
22 aug 2009 7:06 |
|
|
Ewout
|
2,7 TDI's weet ik niet..
|
22 aug 2009 7:10 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 aug 2009 7:19 |
|
|
RicardoP
|
pffrrr, ja dat is idd typisch nederlands. Alleen jammer dan dat de helft ervan op zondag op zo iets rijd: en dan mag het wel want dat is hobby. maar back on topic, compleet overbodig in mijn ogen: Een cross polo, en alle andere eerdere varianten: golf country, panda 4x4 etc. Mij misgaat de toepassing van deze auto's geheel, om over je grasveld naar je boerderij te rijden ? Weet iemand nog een situatie waar je niet buiten deze auto's zou kunnen ? Woestijn in dubai ? Dikke berg met grintweg in griekenland. (mn zwager rost met z'n verlaagde golf overal doorheen daar)
|
22 aug 2009 9:28 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Reno had ooit idd wat creatieve oprispingen. Reno Spider (zonder voorruit leverbaar). Kan iemand Mr Green ff fixen zodat ie wat vliegen tussen z'n tandjes heeft?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
22 aug 2009 9:52 |
|
|
Tom80
|
Kennissen met een Panda 4x4 in de Ardennen in de winter... terwijl veel auto's de heuvel niet meer opkomen rijden zij probleemloos overal heen. Hebben er zelfs een VW T4 die geen grip meer had mee weggesleept.
|
22 aug 2009 12:20 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Conclusie:mensen trekken de grens altijd bij zichzelf ....
In de jaren 50 was iedereen blij met een Kever.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
25 aug 2009 9:36 |
|
|
horn
PF #57
|
4x4 panda was altijd de top voor student/skileraren in Zwitserland. Kostte geen drol en deed het altijd. Kon je overal mee komen
|
25 aug 2009 9:41 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Sorry,maar ik vind de X-6 niet mooi.Spuug lelijk zelfs. Zie liever de X-5.
Een volkomen overbodige auto vind ik de Hummer H2. Toegegeven:Ik vind hem mooi van de lelijkheid,maar in Nederland volkomen onbruikbaar........
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
25 aug 2009 11:50 |
|
|