Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Hoe courant is dit interieur?
Dit interieur zit in een 996 3.6 cab die ik op internet heb gezien. Hij staat in DL. Aangezien ik de auto op enig moment weer wil verkopen - en ik denk zelfs sneller dan normaal - maak ik me zorgen over de courantheid van dit interieur. Is savannabeige. Wat vinden jullie?
|
17 sep 2009 16:40 |
|
|
Gerco
|
Re: Hoe courant is dit interieur?
Ik heb kwam deze interieur kleur wel vaker tegen, en vond het dan meestal niet mooi, maar als het in een auto zou zitten die verder perfect aansluit op mijn smaak, en de kleur van de buitenkant van de auto zou ook enigzins aansluiten op deze kleur, zou ik er zeker wel serieus naar kijken denk ik... Maar bijzonder courant is het niet denk ik... In NL tenminste, in andere landen kom je dit volgens mij wat vaker tegen...
_________________________________________ turbo rulezz
|
17 sep 2009 16:44 |
|
|
horn
PF #57
|
giraffenleer. ik vind het niet mooi, zal moeilijker verkopen dan zwart. in deze markt is uberhaupt alles wat anders is dan donkerblauw, grijs of zwart moeilijk te verkopen. Als je erover denkt om hem snel weer kwijt te kunnen, zou ik hem laten staan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2009 16:46 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Kom deze kleur opvallend vaak tegen in de 997 en dus zou je kunnen zeggen dat het redelijk courant is maar ja wellicht dat er ook ooit iemand dat dacht van donkerblauw in het 964 en 993 tijdperk .... p.s. een dergelijke kleur heeft in een cabrio als voordeel dat wanneer hij in de zon heeft gestaan je minder snel je brand.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
17 sep 2009 16:47 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Donkerblauw interieur in een 964 is natuurlijk prachtig!
|
17 sep 2009 17:01 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2009 17:02 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Gelukkig verschillen smaken. Ik kan mij voorstellen dat je het meeneemt in je overwegingen wanneer je nu reeds weet dat binnen redelijke tijd de auto weer het veld moet ruimen maar ik kocht hem toch in de eerste plaats voor mijzelf.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
17 sep 2009 17:05 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hier een foto van mijn interieur!(gescand) Gelukkig een zwart stuur en zwart op het dashboard Het is op de foto een beetje licht uitgevallen,door het zonlicht! Nog geen andere gezien met deze combinatie,interieur-exterieur!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 sep 2009 17:09 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 sep 2009 17:13 |
|
|
arenarood
|
Zoals die van mij dus
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 sep 2009 17:22 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
toch vrij klassiek, zo'n lichtbruin interieur?
_________________________________________ oud is beter
|
17 sep 2009 17:24 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... voor 'n Jaguar
|
17 sep 2009 17:27 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zou het niet slecht vinden als het alleen de zetels betrof , dashboard bv. zwart , maar zo compleet in die kleur =
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
17 sep 2009 17:34 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik vind het kleurtje wel aardig.... zeker icm een donkere kleur van de lak.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 sep 2009 17:34 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
het stoort met niet, maar ik ben meer van het saai zwart interieur
_________________________________________ remmen is angst
|
17 sep 2009 18:07 |
|
|
woods
|
kleur is weer terug in redelijk wat 997's. vind het wel mooi. maar kwaliteit (afgeragd of niet) maakt groter verschil denk ik
|
17 sep 2009 18:13 |
|
|
drknauf
|
qua inconti... ja idd
|
17 sep 2009 18:21 |
|
|
arenarood
|
Ouwe zeikerd
|
17 sep 2009 18:22 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
ik vindt beige erg deftig, had ooit een Rover met soorgelijk interieur, veel warmer als zwart. zou hem er zelfs op zoeken. als je het niets vindt wil ik mijn zwarte interieur wel ruilen ik zeg doen
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
17 sep 2009 18:26 |
|
|
drknauf
|
|
17 sep 2009 18:43 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
17 sep 2009 18:50 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Was in Duitsland best populair Trouwens, zwart+zwart is het meest save keuze voor wederverkoop...maar het is bij verkoop kwestie van smaak en geluk. Er moet net iemand komen die zo'n lichte savana kleur leuk vind. Heb zelf "naturleder", is zo'n donker bruine kleur, ziet er elegant uit.
|
17 sep 2009 18:59 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Savanna icm een donker exterieur vind ik doorgaans geslaagd. Het is m.i. ook niet een heel groot probleem (waar b.v. mintgroen dat wel is). Zwart-zwart is natuurlijk de meest eenvoudige combi, maar ik las hier recent dat de azijnpissers ook zwart weer niet vonden kunnen omdat je dan je auto moet wassen.
|
17 sep 2009 19:07 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Ik vind het niks, maar je koopt hem toch voor jezelf en niet voor de doorverkoop Om Horn z'n quote maar weer eens af te stoffen: ieder z'n meuk
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
17 sep 2009 20:26 |
|
|
rien911
964 c4hoogvliet
|
Ik vind een (leer-) beige interieur erg mooi, heb het zelf in een cabrio, maar het is verrekt lastig mooi en schoon te houden.
|
17 sep 2009 20:57 |
|
|