een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: PF Disco Night 2010
en jij zeker iedereen z,n slaapzak weer wakker slaan
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
26 okt 2009 20:33
Sigrid
964 C2
Nee, ik kom gezellig naast jou liggen Die houten klaas hier thuis gaat niet mee
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
26 okt 2009 20:35
Sigrid
964 C2
Al had ie alle tijd van de wereld dan ging ie nog niet!!!! Dansles was ook niks voor mij hoor...kan geen dansje "stijl" doen, maar ach, bewegen gaat nog wel
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
26 okt 2009 20:50
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
+1 Mijn bijnaam: Robocop
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
26 okt 2009 20:58
P-911
964 C2
Sigrid schreef:
P-911 schreef:
Kunnen we ook ergens snurken?? Na het feestje tussen de lege glazen of zo Is wel een eindje vanaf de Hoekse Waard
Gewoon slaapzak mee en neerploffen zou ik zo zeggen, je buurman hoor je toch niet meer na zo'n avond
tis een id, vroeger sliepen we gewoon in de auto langs de kant van de weg maar ja of ik mn vriendin daar nu nog voor krijg
26 okt 2009 21:13
Frank
cms
020
gaaf do, ik kom ook, 2 pax.
_________________________________________ porsche, je weet toch.
26 okt 2009 21:37
Nine-eleven
981 Boxster GTS
Disco Hoorde ik ergens een disco feestje . . . . .
Deize âhwe discautègâh met zèn discautègerin ùit de omgeving van De Haag wil r auk wel bè zèn (met dank aan Harry.exe dus les 1: hagtop leize )
Pas allein mèn broek met wède pèpe nie meâh
En nu met ondertiteling: Mijn vriendin en ik uit de omgeving van Den Haag willen ook wel komen en ik pas mijn broek met wijde pijpen niet meer.
Zeker nu een van de laatste discobolwerken (Marathon in Den Haag) onlangs is gesloten.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum