Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Overname Porscheforum hyves
Geachte Forummers,
In december heb ik een oproep gedaan of iemand de hyes van Porscheforum van mij wil overnemen. Ik wil hier niet langer beheerder van zijn aangezien ik hier niet langer aktief ben. Helaas heb ik toen geen reacties gehad, dus probeer ik het via het echte forum nog één keer. Mensen die zich op willen geven voor het beheer kunnen mij schrijven via PB of via hyves zelf.
http://porscheforum.hyves.nl/ Groeten, Barbara
_________________________________________ DENK HELDER
|
10 jan 2010 15:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Overname Porscheforum hyves
Om heel eerlijk te zijn, ik was niet bekend met het bestaan ervan. Aangezien ik al moeite heb mijn eigen hyves bij te houden, ben ik niet de aangewezen persoon om het bij te houden.
ik ga ervan uit dat er zich best wel Hyves-enthousiasten zullen melden. Succes in ieder geval!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 jan 2010 15:48 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Waarom zou er behoefte aan een Porscheforum op Hyves zijn als er al een Porsche Forum is, wat is de toegevoegde waard?
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 jan 2010 18:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Porscheforum is natuurlijk een echt forum. Op Hyves kun je nog veel meer zaken laten zien en regelen. Foto's, een blog, filmpjes etc. (Ja, foto's en filmpjes kan ook hier, maar dan wordt het een apart draadje, op Hyves zie je dat gewoon op de 1e pagina als gadget staan).
Ben zelf trouwens ook niet heel actief op Hyves.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
10 jan 2010 18:36 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Indien dat gewenst zou zijn, is "alles" van Hyves hier ook wel te maken, maar mijn inziens zit de kracht heb juist net in het huidige format. Dus, als iemand zich geroepen voelt, dan staat dat vrij, maar Hyves is niet voor mij
|
10 jan 2010 18:38 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
was ook niet bekend met de hyves versie, enige voordeel lijkt me dat de "vrienden" allemaal weer een eigen album hebben en op die manier bekeken kan worden wie wie is. Maarja, gewoon een keer naar een meeting komen. Ik ben een digibeet dus het is sowieso niks voor mij
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 jan 2010 18:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ook hier heeft iedereen een eigen album Ralf...
|
10 jan 2010 19:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 jan 2010 19:45 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
10 jan 2010 19:53 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
is de huidige versie van de vriendjes en vriendinnetjes boekje ach nee dat zul je vast ook niet kennen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 jan 2010 19:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hyves is zóóóó 2006 Misschien leuk voor de jongere Porscheliefhebbers Vleesboek rulesss
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jan 2010 20:10 |
|
|
Patrick
|
Als nu niet snel iemand zich meldt dan gaat het net zo als vroeger op school. Dan wordt er een vrijwilliger aangewezen. Kennelijk geen behoefte aan een porscheforum-hyves. Opheffen dan maar.
|
10 jan 2010 20:49 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Ik ken de technische mogelijlheden van hyves maar snsp nog steeds niet de toegevoegde waarde over een forum behalve dat je hierniet kunt zien hoeveel "vriendjes" je al hebt en dat schijnt idd in hyves kringen nogal belangrijk te zijn.
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 jan 2010 20:56 |
|
|
FROST
|
Als ik die Hyves zou kunnen opheffen zou ik dat doen, maar ik moet minder dan 3 leden hebben Dus bij deze. Ik kan moeilijk tegen de vaste leden zeggen, stap maar op. Dan zou het beter zijn als er iemand reageerde die het van me over nam. En ZO moeilijk is het nu ook weer niet om een hyves te beheren..
|
10 jan 2010 22:44 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
lekker nul aandacht aan besteden, bloedt het vanzelf dood. Zo, over naar de orde van de dag.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
10 jan 2010 22:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Frost: alle leden kan je disconnecten/verwijderen. Dan alle communicatie uitzetten en het account bloedt vanzelf dood.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jan 2010 23:00 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
hahahaa
|
10 jan 2010 23:19 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik ben ook geen hyver.... snap het ook eerlijk gezegd niet helemaal! Je kunt er berichtjes plaatsen en foto's en filmpjes... .........
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
10 jan 2010 23:29 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Gooi jij foto's van je vakantie op het porscheforum Ik bedoelde dat er bij hyves meer een fotocultuur heerst dan op bijvoorveeld dit forum, dat is het enige echte verschil denk ik, maar of het meerwaarde heeft
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 jan 2010 23:34 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dat is precies de reden waarom ik een PorscheForum op Hyves ook niet zie zitten naast dit forum. Maar als wij als mods er niet waren, was het hier ook zeker nóg meer off-topic dan 't nu al geregeld is...
|
11 jan 2010 7:27 |
|
|
FROST
|
Het was gewoon een vraag.. niet meer, niet minder. Misschien dat er hier iemand anders over denkt en toch het beheer over wil nemen in de toekomst. Ik vind Hyves persoonlijk heel leuk, jullie denken daar anders over, dat mag toch? adios
|
11 jan 2010 8:08 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik zou het beheer wel over willen nemen , wa kost da
_________________________________________ Timeless objects
|
11 jan 2010 9:09 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Afgemeld van Porscheforumhyves. Nog 73 te gaan...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 jan 2010 10:49 |
|
|
John
Cayenne
|
gewoon laten staan, staat niemand in de weg, en als iemand de behoefte heeft om dit te handelen...mail ff Babs.
Maar onderhoud kost denk ik nog geen minuut per maand ??
|
11 jan 2010 11:21 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
11 jan 2010 16:51 |
|
|