Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 23:40

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorderingen onderhoud 3.2 Carrera - 1986 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Nu 991.2 GT3 ex 991.1 GTS ex 981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Bericht Re: Vorderingen winter-onderhoud (voorheen Winterslaap)
lambal :wink:

gisteravond bij het naar huis rijden een strooiwagen.... ik wilde er snel langs, een of andere aap kwam naar links en reed er met 110 langs leek eeuwen te duren maar weer net te kort om even af te remmen en er dan snel langs te gaan...

...dus uiteindelijk bijna een uur aan het poetsen geweest damnit!

09 maart 2010 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Vandaag een mooi Porsche rondje gemaakt;

• Vanmorgen eerst een nieuwe tweedehands sirene voor mijn Texalarm gescoord. En jawel: hij werkte!
  • Kon direkt bij Jan Augustijn langs voor een taxatie. Wat een expertise zeg! Ik weet nu meteen wat me te wachten staat. Op het einde heeft hij nog een rondje gestuurd. Erg prettig dat een ervaren Porscherijder zijn mening over mijn auto kan geven. Mijn motor en bak blijken nog erg goed in orde te zijn. aandachtspunten zijn de koppeling en schokbrekers achter.
  • Vanavond naar min plaatselijke garagist om de koplampen opnieuw af te stellen; had ze nu op de 'tast' afgesteld. Bijna perfect! Alleen linksvoor moest een beetje naar boven worden bijgesteld!

24 maart 2010 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Op het forum loopt er momenteel een discussie of je voor schadeherstel naar Care zou gaan met je P.

Ik had hetzelfde met ruitschade. Een tijdje geleden een flinke steen op de voorruit gekregen.Heeft Carglass aan huis gerepareerd. Alleen bleef de schade nog steeds erg goed zichtbaar. Prrecies in mijn gezichtsveld.

Dus besloten om de hele voorruit te vervangen. Interpolis gaf aan dat ik dat bij Carglass gratis kon laten doen... Wikken en wegen... Carglass...
Gisteren toch maar laten doen. Monteur had verstand van oudere auto's en ik kreeg de indruk dat ie wist waar hij mee bezig was...

Dus nu zit de nieuwe voorruit erin. Dit keer MET een groene band!

btw. rond mijn raamrubber zitten enkele blaasjes... Toen de ruit eruit was viel de roestschade enorm mee... Sterker nog; het zag er onder het rubber nog best goed uit!

30 jun 2010 23:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Bericht Re: Vorderingen onderhoud 3.2 Carrera - 1986
Vanaf vandaag gaat de Porsche een tijdje als rijdende reclamezuil dienst doen... Reclame is voor een nieuw initiatief waar ik mee ga starten....

Omdat we morgen als deelnemer aan een toer/puzzelrit in de regio Breda meedoen heb ik de auto laten bestickeren... Daarnaast heb ik onlangs een nieuwe nummerplaat laten maken. Een luxe met opliggende letters... Ziet er gelijk een stuk mooier uit!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

28 jan 2011 16:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4