Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Stijlloos op dit forum?
Ach , mij hebben ze al "oekel" (met deze erbij ) genoemd !!! door een mede forummer , zal zo wel niet "echt" bedoeld zijn gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
31 maart 2010 19:45 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
|
31 maart 2010 19:48 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Duidelijk Ik heb het verkeerd gelezen. Op de bedoelde manier is er uiteraard niets mis mee. Horn had je reactie wel gelezen, over de teef, maar weer precies zo niet goed begrepen omdat ik de expliciete toelichting niet oppakte. Waarom na de toelichting ook de rest ... Dom van me, had eerst met Sigrid moeten overleggen. Waarvan ik dus begreep dat aan gerefereerd werd Is opgelost/klaar.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 31 maart 2010 19:59, in totaal 2 keer bewerkt.
|
31 maart 2010 19:57 |
|
|
Henk
PF # 136
|
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
31 maart 2010 19:58 |
|
|
amandus
Timeless
|
Die Steef die houd van Dollars .....een DOLLAR TEEF dus , heerlijk Leve de Teefe leve cocksters Gayman en kappersauto's leve democratie leve de persvrijheid leve de burka
_________________________________________ Timeless objects
|
31 maart 2010 19:59 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
oke slotje dan maar.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
31 maart 2010 20:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Omdat jij als je een uitleg niet begrijpt dat niet even vraagt maar een topic als dit start. En er in mijn ogen dus maar weer van uitgaat dat wij hier als moderators stijlloos met anderen omgaan. Daarom.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 maart 2010 20:01 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Laten we maar een borrel nemen en de boel op slot gooien.
|
31 maart 2010 20:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Bij deze: de overtrokken reactie zegt meer (veel) over jou dan over degene die er aanleiding voor zou hebben gegeven. Zet eens een andere bril op, dan ziet jouw (belevings)wereld er wellicht heel anders uit.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2010 20:10 |
|
|
amandus
Timeless
|
Het gezicht wat je op zet is het gezicht wat je ontvangt
|
31 maart 2010 20:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Spiegeltje, spiegeltje ....?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2010 20:16 |
|
|
Wimpie77
|
In het Mauk cafe is het tenslotte wel gezellig!
_________________________________________ * * *
|
31 maart 2010 20:22 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
31 maart 2010 20:47 |
|
|
amandus
Timeless
|
-1 , tis geen boekenclub
|
31 maart 2010 21:30 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
+2
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
31 maart 2010 21:35 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Op slot ermee!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
31 maart 2010 22:00 |
|
|
John
Cayenne
|
@PaulII niet echt netjes, als je op de TV niet tegen de humor van Hans Teeuwen kan dan zet je de TV op een ander net, of ga je dan ook bij de buren langs om een petitie te laten ondertekenen dat ie grof het koningshuis beledigd, de wereld veranderd snel op ieder gebied. De woordgrap van Olaf....daar kan ik me niet om druk maken, zelfs lachen..maar ik ken je persoonlijk en weet hoe jij een beetje denkt. Dat je het hier niet met veel zaken eens bent weet ik en toch blijf je, idem bij de NPC en dat respecteer ik en vele andere. Maar om er nu openlijk een discussiepunt van te maken is "not done" in mijn ogen...tja wie ben ik. Om jouw niet te laten blijken dat we deze topic boycotten laat ik hem open....
|
31 maart 2010 22:37 |
|
|
bully
|
|
31 maart 2010 22:53 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
_________________________________________ Wim
|
31 maart 2010 22:55 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
John ik heb denk ik aangegeven waar het mis is gegaan, aan mijn kant. Daarmee kan de discussie wat mij betreft natuurlijk ook worden gesloten.
Wat je hier verder aansnijdt, klasse zo.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
31 maart 2010 23:00 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Zullen we dit dan maar in stijl afsluiten
_________________________________________ mijn snapshots
|
31 maart 2010 23:52 |
|
|
erwin996
M140i
|
Soms is stijlloos gewoon erg mooi. De zijruiten van een 911 zijn ook stijlloos
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
31 maart 2010 23:54 |
|
|
PieterPorsche
Porsche Boxster 986 '99 zwart, zwartZwolle
|
Getypte boodschapen kunnen heel makkelijk anders overkomen dan de schrijver bedoelde. Overkomt me ook wel eens dat ik een mail of posting terug lees van mezelf of iemand anders en dan het toch iets anders zie. Ga altijd uit van goede bedoelingen van iemand en je irriteert je een stuk minder.
|
01 apr 2010 0:05 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Er maken een hoop gevatte mensen gebruik van dit forum.... Je moet soms iemand reactie wel 2 keer lezen.... Zoek er niet direct het kwade achter.... Je wordt hier op je vingers getikt en je mag hier op iemands anders vingers tikken..... maar hou het leuk..... verder is het volgens mij hier een gezellige oude wijven club..... met alle respect voor oude wijven......
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 apr 2010 9:01 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Tegenwoordig wel, maar niet in de goede oude tijd
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 apr 2010 9:25 |
|
|