Auteur |
Bericht |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Eindelijk Fuchsvelgen
Lang lopen dubben of ik wel of geen Fuchvelgen onder mijn targa wilde hebben. Liep ik gisteren tegen een prachtig aanbod op bij de mannen in Deurne. Kon ik niet laten schieten. 16 inch, 7 en 8 J Fuchsen......1 nadeel/voordeel. ze zijn verchroomd. Nu wilde ik toch al wielen met een gepolijsten rand en zwart hart, maar deze zijn helemaal verchroomd ( was de prijs ook na ) Vind het eigenlijk wel vet staan, vind alleen dat de auto wat lager moet. Voolopig laat ik ze zo zitten, wellicht het diepliggend gedeelte zwart spuiten. Anders gaan ze volgend jaar weg voor een opknapbeurt.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
Laatst bijgewerkt door Jos Targa op 15 apr 2010 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 apr 2010 19:39 |
|
|
bully
|
Re: Eindelijk Fuchvelgen
Waarschijnlijk USA, daar zijn ze er gek van. Idd ff lager zou mooi zijn
|
15 apr 2010 19:46 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Mooie vossen. Voor in Harlem Heb je m'n mail gehad?
_________________________________________ oud is beter
|
15 apr 2010 20:07 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Echt heel 1984 In No Mans land hebben ze er ook een aantal rijden met verchroomde velgen. Vind het wel leuk, en echt even wat anders.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 apr 2010 20:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Hé, Otazu velgen... Mij een beetje te bling deze verrek. Maar als je ze idd een beetje laat zwarten lijkt het me top. Je auto knapt wel op van Fuchsen!! Goede keus!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2010 20:15 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Jos, Boorden mooi chrome laten en hart satijn/zwart , dan zijn ze gewoon prachtig , zoniet de mooiste Fuchs die ik al gezien heb ! gr Diablo PS: en inderdaad 2/3 cm zakken , vooral voorkant !
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
15 apr 2010 20:20 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Jos , verander een topic titel , sataat fuch ! moet zijn "FuchS" met een S , denk ik toch
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
15 apr 2010 20:26 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
hehehe
_________________________________________ oud is beter
|
15 apr 2010 20:28 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
ff door de winter (pekel) heen en de velg verdient aandacht Vind ze leuk staan maar met zwart hart nog beter!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
15 apr 2010 20:29 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
15 apr 2010 20:45 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ben echt antigepolijstefucksen maar bij die mooie donkere kleur van jou auto vind ik het helemaal niet gek staan! Zou er voorlopig lekker zo mee doorrijden en als ze gaan vervelen eens de harten laten spuiten, misschien zelfs in de kleur van je auto
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
15 apr 2010 20:48 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Persoonlijk zie ik ze het liefst met een complete zwarte hart , maar das mijn mening !!
|
15 apr 2010 21:06 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Kan iemand die 2e foto van die velgen(niet onder t busje) niet ff fotosjoppe? vind geheel chroom niet echt heel mooi, beetje zwart zou wel goed doen denk ik
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
15 apr 2010 21:31 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Phillip, Mail ontvangen vandaag een dagje vrij gehad ( velgen ophalen ), zal morgen het formulier in orde maken en aan je toesturen.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
15 apr 2010 21:58 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Zoals de rechter, zo zullen ze waarschijnlijk worden. Vind ik persoonlijk prachtig
|
15 apr 2010 21:59 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
sander, klopt helemaal, velgen zijn dan ook zeker niet pefect meer, maar zoals gezegd, daar was de prijs ook naar. persoonlijk vind ik de orginele ook zeer mooi. Echter vind ze achteraf toch wel heel vet staan. Zal eens informeren wat het me kost om de auto iets lager te laten leggen.
|
15 apr 2010 22:02 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Inderdaad, zat van de week de film voor de 100ste keer te kijken. Toen ik deze gisteren tegen kwam bij Van kessel, vond ik het wel de moeite waard om ze onder mij auto te leggen. 1 verschil met die in de film, die van mij is niet gejat
|
15 apr 2010 22:04 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Zie inderdaad wat jippie uit, heb de auto hier net laten zakken na het monteren, auto staat in het eggie wel wat lager, en voor en achter gelijk. Was het maar zo dat alleen de voorkant lager moest, dan was het zo gepiept, maar ook de achterkant moet lager.
|
15 apr 2010 22:08 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Eindelijk Fuchsvelgen
Een klein beetje is volgens mij te doen zonder dat je met de torsie staven moet gaan spelen . Rij eens even bij speedservice langs die kan je wel vertellen of het kan . Kan je hem daar gelijk opnieuw laten uitwegen.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
15 apr 2010 22:50 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Ik zal eens langsrijden volgende week. Hoeft ook niet veel lager maar 1 tot 2 cm zou mooi zijn. wat ik hier op het forum lees zou dat eventueel met de fijnafstelling mogelijk moeten zijn.
|
16 apr 2010 21:04 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nou Danny, ik heb een mail gestuurd naar speedservice !! Daar vertellen ze mij dat uitlijnen geen probleem is maar uitwegen zal niet gaan want dan zou er een schroefset monteerd moeten zijn onder mijn 3.2 !! Das de eerste keer dat ik dit hoor Zijt ge zeker dat ze uwe hebben uitgewogen ? gr Diablo
|
19 apr 2010 14:13 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ws crisistijd dus dan smeren ze je meteen maar schroefveren aan om wat extra te verdienen
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
19 apr 2010 16:19 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nee , denk eerder dat ze zoiets bedoelen !!
|
19 apr 2010 16:32 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Ik weet zeker dat ze hem daar hebben uitgewogen
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
19 apr 2010 17:16 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Danny, Ik geloof je wel hoor ,maar waarom schrijven ze dan dit ? Oftewel heb ik met de verkeerde persoon contact gehad , wat ik betwijfel !! gr Diablo
|
19 apr 2010 18:10 |
|
|