Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 8:32

Antwoord op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Porsche meets Corvette 2010 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Corvette C4 cabrio 1986 Corvette C5 Z06 2002 Camaro LT-1 1980
Bruinisse
Bericht Re: Porsche meets Corvette 2010
Met de aanmelding van Rob erbij zitten we nu op de 50 aanmeldingen als ik het goed geteld heb.
Gaat goed, nog tijd genoeg voor mensen die zich nog aan willen melden.
Zal in ieder geval gezellig druk worden als de weergoden ons goed gezint zijn.

Eerste Maserati is ook aangemeld, wordt een leuk gezelschap.

Leen
www.lekocar.nl

21 feb 2010 21:14
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ik denk als rikki komt dat we wel dik over de 100 komen :shock: :mrgreen: :wink:

Afbeelding

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

21 feb 2010 23:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Rikki RULEZZZZZ!!!!!!

21 feb 2010 23:07
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Kan ook niet wachten om al dat moois te aanschouwen................mag ik ook alles aanraken? :mrgreen: :mrgreen:

06 maart 2010 10:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Aiiiiii, 6 jun... zie ik net.
Dat is het Leipzig weekend......

06 maart 2010 21:34
Profiel
Moderator
PF #57
makinen6.5 schreef:
LEKO schreef:
Vorig jaar gaf je, Devils Son, ook zoveel topic-vervuiling.
Bewaar je praatjes tot na de meeting, je bent welkom en laat dan zien wat je beweert, daarna ben je weer aan het woord. Als je dat niet lukt is misschien een moderator op zijn plaats om dit opic schoon te houden.

Leen

Daar sluit ik me volledig bij aan :salut:
Ik regel een GT-R, zullen we eens kijken of die auto van jou zo snel is..

@ Leko & Makinen 6.5 - zullen we rustig aan doen? Volgens mij is Devils Son hier al jaren aanwezig en zijn jullie 'min of meer gast hier'. Bovendien staan er in zijn posts slechts aannames en waarheden en roept hij nergens 'dat hij jullie wel even gek gaat maken'. Sterker nog, eerder andersom. Dus van hieruit het vriendelijke verzoek ofwel gewoon als voorbereidend werk de discussie hier te voeren en vervolgens op het asfalt uit te vechten. Óf zelf de discussie niet te voeren en te wachten wat de resultaten op het asfalt worden.

:salut:

07 maart 2010 0:06
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Cabrio TT
Wageningen
Ja ik heb mij ook weer aangemeld! 2 jaar geleden ben ik ook meegeweest en dat was erg gaaf. Even aan de Corvette boys laten horen dat een flat six met cupuitlaat toch ook wel lekker klinkt! :D

CU in June

VB996

12 maart 2010 9:26
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Heren, helaas deze keer ben ik er niet bij!
Het was de vorige keren ontzettend leuk maar aangezien het deze keer samenvalt met het bezoek aan de Porsche fabriek in Leipzig heb ik dit jaar gekozen voor het laatste...

have fun :!:

Privilege Beauty & more...

01 apr 2010 13:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Wij komme ook dit jaer weer kieken :D

05 apr 2010 20:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Corvette C4 cabrio 1986 Corvette C5 Z06 2002 Camaro LT-1 1980
Bruinisse
Leuk om even de tussenstand van de aanmeldingen door te geven.

Momenteel hebben we al 29 Porsches en 26 Corvettes, het gaat dus weer gezellig druk worden. Er kunnen makkelijk 100 auto's op het havenplateau dus als u nog vriende/kennissen of mede clubleden kent die zich nog niet aangemeld hebben breng ze gerust op de hoogte.

Leen

21 apr 2010 9:03
Profiel WWW
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
horn schreef:
makinen6.5 schreef:
LEKO schreef:
Vorig jaar gaf je, Devils Son, ook zoveel topic-vervuiling.
Bewaar je praatjes tot na de meeting, je bent welkom en laat dan zien wat je beweert, daarna ben je weer aan het woord. Als je dat niet lukt is misschien een moderator op zijn plaats om dit opic schoon te houden.

Leen

Ik regel een GT-R, zullen we eens kijken of die auto van jou zo snel is..

@ Leko & Makinen 6.5 - zullen we rustig aan doen? Volgens mij is Devils Son hier al jaren aanwezig en zijn jullie 'min of meer gast hier'. Bovendien staan er in zijn posts slechts aannames en waarheden en roept hij nergens 'dat hij jullie wel even gek gaat maken'. Sterker nog, eerder andersom. Dus van hieruit het vriendelijke verzoek ofwel gewoon als voorbereidend werk de discussie hier te voeren en vervolgens op het asfalt uit te vechten. Óf zelf de discussie niet te voeren en te wachten wat de resultaten op het asfalt worden.

:salut:

En zo is het! En begin a.u.b. niet over die GT-R, dat is een PS3 op wielen, iedere idioot kan daar hard mee rijden. Emotieloos ding.... deze discussiie hoort al helemaal niet op een Porsche-forum. :scratch:

21 apr 2010 12:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Nieuwerkerk a/d Ijssel
Nou ik ben wel gewoon benieuwd hoor :P

21 apr 2010 12:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
[quote="M a r c"][quote="horn"][quote="makinen6.5"][quote="LEKO"]Vorig jaar gaf je, Devils Son, ook zoveel topic-vervuiling.

Leen[/quote]

Ik regel een GT-R, zullen we eens kijken of die auto van jou zo snel is..[/quote]

:salut:[/quote]

En zo is het! En begin a.u.b. niet over die GT-R, dat is een PS3 op wielen, iedere idioot kan daar hard mee rijden. Emotieloos ding.... deze discussiie hoort al helemaal niet op een Porsche-forum. :scratch:[/quote]

Maak je niet druk. Ik gaf alleen aan dat het op dit moment de beste prijs/prestatie verhouding heeft. Je kunt ook toegeven dat dat Nissan een stukje vakwerk heeft afgeleverd. Jij noemt een GT-R een PS3 op wielen, anderen noemen een Porsche een platgeslagen Kever. Zo is er altijd wel wat.

21 apr 2010 17:01
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Gezellig hier. :popcorn:

21 apr 2010 19:32
Profiel
Veghel
Afbeelding

:mrgreen:

21 apr 2010 19:35
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Vandaag een lang weekend NY verplaatst van komend weekend naar weekend van 4 juni. Stomme vulkanen :(

Ik wil me dus afmelden voor dit evenement. Excuus.

21 apr 2010 20:56
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Ik blijf wel op afstand staan kijken. Gaat nog wat worden met al die kerels met teveel testosteron. Dit gedrag herken ik hier thuis ook...........alleen zijn die kinderen tussen de 8 en 14 jaar. :scratch:

21 apr 2010 22:24
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
makinen6.5 schreef:
Je kunt ook toegeven dat dat Nissan een stukje vakwerk heeft afgeleverd.

Je bent niet verplicht om het een goede auto te vinden. Natuurlijk, het is een rap ding, veel tractie. iedereen kan er enorm hard mee... maar dat wil niet zeggen dat je het meteen vakwerk moet noemen. Dan moet alles kloppen en m.i. ziet die auto er niet uit (binnen en buiten) en het feit dat iedereen er met speels gemak enorm hard mee kan vind ik voor een sportauto geen pré.

Citaat:
Jij noemt een GT-R een PS3 op wielen

Hetgeen slaat op het karakter van de auto. Het is point and shoot. Voor sommigen geweldig, maar anderen waarderen het wat minder.

Voor een sprintje is het natuurlijk een geweldige auto, want launch-control. Maar ook dat is weer een beetje jammer, want het haalt wel een element weg bij deze competitie.

22 apr 2010 0:29
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Daarom zei ik het ook al.... een auto waar iedereen makkelijk hard mee kan rijden zonder enige stuurmanskunst te bezitten doet mij helemaal niks. Komt de plastic verschijning bij en het dashboard met véél te veel electronische gadgets en lampjes..... bleh. Echt een kappersauto :mrgreen:

22 apr 2010 12:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ik zie dat het volgend jaar een evenement wordt wat open is voor verschillende merken sportauto's. Zou dit jaar een Viper ook al welkom zijn? Of is dit vloeken in de kerk :D

22 apr 2010 13:46
Profiel
PorscheForum Rakker
[quote="M a r c"]Daarom zei ik het ook al.... een auto waar iedereen makkelijk hard mee kan rijden zonder enige stuurmanskunst te bezitten doet mij helemaal niks. Komt de plastic verschijning bij en het dashboard met véél te veel electronische gadgets en lampjes..... bleh. Echt een kappersauto :mrgreen:[/quote]

Ach, ieder zijn ding. De GT-R is van binnen niet echt heel bijzonder maar een GT-3 van nieuw 160 ruggen is dat ook niet
Daarnaast is een GT-R exclusief en zal dat wel blijven ook.

Beetje jammer dat sommigen alleen hun eigen merk/auto bewierroken en de rest allemaal niets vinden (althans vaak).

Neemt niet weg dat je je volgens mij knap klote voelt als je in je 911 Turbo van een kwart miljoen bijgehouden wordt door een zakjap van de helft..

22 apr 2010 15:03
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S2 Targa M220
Belgie (Oost-Vlaanderen)
Ik ben misschien van de PS3 generatie (zelfs nog PS2 :^) )

Ben grote Porsche liefhebber... en Als ik kan kiezen wat er in mijn garage staat of komt zal het zeker geen GT-R zijn...

Maaaarrrrr, Ik zou het wel verdomd graag eens aan de tand voelen... want iedereen zegt wel " Kan iedereen snel mee rijden " maar te snel in een bocht is te snel hoor, daar mogen 100 electronische snufjes opzitten...

En dan nu een serieuze vraag, wie hierheeft al met de Skyline GT-R gereden in real life? en daarnaast nog met een snelle P (Turbo, GT3, ...)

Denk dat die personen recht hebben van spreken.

just my two cents

22 apr 2010 15:43
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Boxster S 3.4
Proefrit aanvragen in A'dam, dan kan je het zelf ervaren!
Gaan wij ook nog een keer doen :mrgreen:

22 apr 2010 15:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
[quote="Corine"]Proefrit aanvragen in A'dam, dan kan je het zelf ervaren!
Gaan wij ook nog een keer doen :mrgreen:[/quote]

Daar kan ik snel in zijn : ik heb er 3 uur lang in mogen sturen :ba: .
Het duurde even want Visscher geeft er niet zo maar eentje mee en er zijn meer mensen die willen sturen. Ik heb jaren Evo 6 gereden, dus wilde graag een paar treden hoger. Het is uiteindelijk een RS4 Avant geworden (de B7), vanwege het praktisch gemak wat je met die auto hebt (en de voorkeur had van mijn vrouw, weet die veel :mrgreen: )
Ik heb ook in een 996 GT3 gereden (381 PK).
De P is de puurdere sportwagen, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar de GT-R is zo veel sneller dan deze GT-3, zowel rechtuit als op bochtige wegen, dat is gewoon vernederend. Het verschil met de nieuwste GT3 zal overigens een stuk kleiner zijn denk ik.
En dat terwijl de GT3 toch altijd als maatstaf werd gezien..
Iedereen heeft het er hier maar over dat iedereen idioot hard kan met de GT-R maar er zullen weinig mensen zijn die het uiterste uit deze auto weten te halen.
(en dan die flipperbak, helemaal super gewoon).

22 apr 2010 15:59
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Waarom GT-R vergelijken met een GT3? Dan toch zeker met een Turbo of GT2. Niet zo gek dat je met zo'n 500PK een GT3 kunt voorblijven.

22 apr 2010 16:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende