|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Wel of geen navigatie
daarom koop ik ook een navi voor haar. gaat het niet meer op... Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 apr 2010 20:04 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Da's toevallig,ben vanmiddag een uurtje aan het afstellen geweest met de achteruitrijcamera op m'n schoonvader z'n nieuwe camper en dat is een Pioneer AVIC-X1BT. Lijkt sprekend op jou Alpina. Van harte
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
04 apr 2010 22:54 |
|
|
horn
PF #57
|
dit is een voorbeeldplaatje met een klapscherm in een Cherokee. Mijne gaat er uiteindelijk overmorgen in. Heb dus nog geen plaatje...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 apr 2010 9:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inmiddels is dit met iPhone & TT-carkit een nóg mooiere oplossing, al zeg ik het zelf . iPhone is zowel "landscape" als "portrait" te gebruiken. Nu nog de oude Nokia carkit verwijderen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 sep 2010 16:38 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ik weet waarom .
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
21 sep 2010 17:06 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
ben geveegd? wel navigatie humor sorry, niet gezien
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
Laatst bijgewerkt door $TEEF op 21 sep 2010 19:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 sep 2010 19:25 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
21 sep 2010 19:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik zou niet durven!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 sep 2010 19:33 |
|
|