Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 16:37

Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Toerrit 8 februari 2004, porscheforum.nl 3-provincieën rit 

Gewone route of een Bolletje-Pijltje?
Gewone route (linksaf, rechtsaf) 29%  29%  [ 2 ]
Bolletje-Pijltje 71%  71%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Toerrit 8 februari 2004, porscheforum.nl 3-provincieën rit 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
john radder schreef:
ja met het sleuteltje soepkip. :lol:

On topique:
En als je dan de andere kant opdraait kan je hem zeker weer inschakelen... :lol:

Off topique:
John, schrijf je even in op topic 5 mei Zolder. Hadden je daar eigenlijk al verw8! :wink: (jongens van mannen scheiden etc....)

01 feb 2004 18:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Nee, ik heb John al gevraagd.
Is dan op vakantie.
Het zij hem gegund :lol:

01 feb 2004 19:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
GrrrrrRRrrRrr ... al een s naar het weerbericht gekeken voor zondag ... :oops: :oops:

Ga een fotootje nemen van mn P "voor en na" ... heb zo t idee dat je nog nauwlijks gaat zien dat ie ooit grijs was ... :roll:

05 feb 2004 5:57
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Jongens,

als deze voorspellingen zich doorzetten dan denk ik dat ik lekker met een glas "Hoegaarden" bij ons in het dorp in de lokale kroeg Ajax-PSV ga kijken...ja ik weet wel "watje" .. val maar en masse over me heen...brede rug weet je wel , kan veel hebben :D

Afbeelding

05 feb 2004 8:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Marcel,

Idem voor mij. Ik mag 's middags een algemene ledenvergadering van mijn clubje voorzitten in Zaltbommel. Ik ben best bereid om een stuk om te rijden en een deel van de tocht te verrijden. Maar no way dat ik dat doe als er bakken water uit de lucht komen vallen.

Paskal

05 feb 2004 9:23
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Dirkie schreef:
GrrrrrRRrrRrr ... al een s naar het weerbericht gekeken voor zondag ... :oops: :oops:

Marcel schreef:
Jongens,
als deze voorspellingen zich doorzetten dan denk ik dat ik lekker met een glaasje Cola bij ons in het dorp in de lokale kroeg Ajax-PSV ga kijken... :shock:

Hebben we ook niet eens zo'n soort discussie gehad mbt de dag van de elfstedentocht van het Porsche-Prickboard :?: ...

Ga nog liever een beetje door de sneeuw ploegen met m'n C4, dan als goedmakertje met de "navigator" naar de koopgoot - de kosten van een dagje Porscheren zijn namelijk wel in de hand te houden :mrgreen:

05 feb 2004 9:26
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Hmmm, zou het in elk geval leuk vinden als men het vantevoren laat weten of je wel of niet komt...

Immers: als je niet komt, sta ik daar mooi op je te wachten (en dat sucks!)....

Dus: mensen, voorlopig gaat de rit nog door, weerbericht valt volgens mij wel mee... Zaterdag 100% zekerheid!....

Als je niet komt, laat het weten: [email protected] !!!

05 feb 2004 10:02
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Maandenlang roepen dat we komen met 20 auto's en omdat die druif van een Piet Paulusma met 50 Bavaria's in zijn mik nu roept dat het zondag gaat regenen afzeggen? Lijkt me l*llig voor alle moeite die Pascal heeft gedaan! Als het doorgaat, gewoon komen als je dat beloofd hebt.

De beste optie lijkt me om via een PB je GSM nr en je vertrektijd aan Pascal te mailen, zodat als zondag het kl*teweer is, hij uiterlijk zondagochtend nog kan afbellen als het weer niet meewerkt in die contreien van het land.
Afbeelding

En anders, zoals Pascal voorstelde, vanavond per mail besluit doorgeven of e.e.a. doorgaat n.a.v. weerbericht.

Ben het er wel mee eens dat als het giet, de lol er gauw vanaf is. Maar laten we dat niet nu, maar zondagochtend door de organisator laten beslissen? Initiatief dient te worden beloond! Dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd'! Afbeelding

05 feb 2004 12:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
hey hey hey ... een vlok regen schrikt mij nie af hoor :!: :!:
Las voordien iets van glibberige baantjes ensow ... NICE NICE :D ... let's ROCK :!: :!: Geef ik men C4 de "Dakar look"
Al moet ik wel toegeven dat een hele dag gietende regen wel een heel stuk de pret zou bederven veronderstel ik ... :cry: :cry:

Maar eh ... af en toe een buitje ... gaan we dan thuisblijven :?: :?: Nee toch hé ...

:wink:

05 feb 2004 13:35
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Uiteraard, aanmelden betekent ook netjes afmelden, en gaarne op tijd
En natuurlijk wordt de moeite op prijs gesteld...

Maar een beetje realisme is misschien ook op zijn plaats, we willen toch ook gezamelijk wel een praatje maken, om de wagen als het kan...dat was zo leul onlangs bij de elf steden rit.

Horn schreef:

Citaat:
.....dat het zondag gaat regenen

Het gaat niet om een beetje regen, de vooruitzichten zeggen..

- winterse neerslag
- stormachtige noordwester
- hagel, sneeuw en onweer

Het hoeft voor mij heus geen 30 graden te zijn....

05 feb 2004 13:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Ahhhh ... zo'n weerbericht heb ik nog niet gelezen ... dat vind ik al "ietsie" minder ... :? :( :roll: :evil: :x :shock:

Afwachten tot de zaterdag stel ik voor ... die weerpraatjes zijn nogal eens praatjes ... :wink:

05 feb 2004 13:41
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Nou zijn we Hollanders of jongens van de Verstappen (ojaa die gaat wel in de regen met zijn dak eraf) generatie.

Anders gewoon net als in Meerkerk een lekker gratis bakkie leut.

05 feb 2004 13:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Marcel schreef:
Het gaat niet om een beetje regen, de vooruitzichten zeggen..
- winterse neerslag
- stormachtige noordwester
- hagel, sneeuw en onweer

Cayenne tocht...
Nee, logisch, ik wil ook de 911 niet plat rijden onder een ondergesneeuwde bietentruck op een binnenweggetje in het Zeelandse!

Maar Pascal had al aangegeven dat hij donderdagavond uiterlijk zou besluiten of, gezien de weersverwachting, de toer door zou gaan. Laten we dat dan even afwachten in plaats van die jongen de stuipen op het lijf te jagen dat hij er zondag in een stralend zonnetje alleen staat... Afbeelding

05 feb 2004 14:23
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Kan het ook afblazen en een paar weken opschuiven?

Roep maar mensen? Zeg begin maart?

Moet zeggen dat ik ook wel een beetje het weer tegen zie zitten op het moment!.... Inderdaad ziet het er steeds meer naar uit dat het zondag SLECHT weer gaat worden :cry:

Ik wil namelijk de kans op een ongeluk zo klein mogelijk houden! (lees: ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand zijn Porsche beschadigd tijdens MIJN rit!)

05 feb 2004 14:41
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Mijn best, kan nog alle zondagen en sommigen neem ik wel de kleine mee...

Had er wel een beetje op gerekend. Kunnen we als het niet doorgaat niet ergens (de Lucht, Bodegraven, Noordeloos etc etc) een 'Meerkerkje' plannen? Kopje koffie, praatje Porsche? Afbeelding

05 feb 2004 14:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Misschien kom ik wel met een oude Lada :shock: :shock: :shock:

Hahahahaha..... :lol: :lol: :lol:

05 feb 2004 14:53
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
john radder schreef:
Anders gewoon net als in Meerkerk een lekker gratis bakkie leut.

Precies wat ik dacht :!:
Kunnen we alsnog beslissen wat we gezamenlijk of ieder voor zich ;) doen.

05 feb 2004 15:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Horn,

Ben het niet helemaal met je inzending op de vorige page eens:
Citaat:
Lijkt me l*llig voor alle moeite die Pascal heeft gedaan! Als het doorgaat, gewoon komen als je dat beloofd hebt.

Pascal heeft zelf de deur open gezet met:
Citaat:
Mochten de voorspellingen voor het weer voor zondag slecht worden (en dan vooral regen), dan zal de tocht NIET doorgaan

Tevens heb ik bij mijn persoontje aangegeven dat ik komt mits de voorspelling voor zo. niet al te slecht is. Als ik nu kijk naar de voorspellingen lijkt het me een duidelijk verhaal.

Naamgenoot. ik zou het gewoon een paar weekjes opschuiven.

Paskal

05 feb 2004 15:19
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
911 kompressor schreef:
Naamgenoot. ik zou het gewoon een paar weekjes opschuiven.

Paskal

:? ..... (veel) regen is toch de voornaamste reden voor eventueel uitstel :?:
Een paar weekjes èn een paar honderd kilometer zuidelijker opschuiven dan maar, want alleen die paar weekjes in NL :roll: .

Afbeelding

05 feb 2004 15:31
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Altijd dat klote weer he :cry: !! Maar als het neit doorgaat hoor ik het wel zou het tevens erg jammer vinden.

Groeten Kevin

05 feb 2004 15:43
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Shark schreef:
Misschien kom ik wel met een oude Lada :shock: :shock: :shock:

Hahahahaha..... :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Je bent met je Shark ook gelijk je gevoel van humor kwijt Peet, :twisted:

Ken je niet iets met van Zweeden regelen, hij gratis popups en jij een tijdelijke 911.

Alhoewel zit net ff te kijken bij die rakkers, niet echt veel soeps daar.

Afbeelding

Bah Bah en nog is Bah.

05 feb 2004 16:14
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Kijk is ff valt toch wel mee.

Zondag 8-2-2004 in zuid west nederland
Afbeelding

05 feb 2004 16:22
Profiel
Uden
Bericht 
Pascal,

Je hoeft voor mij niet perse vanavond te beslissen, we zitten allemaal op het forum, weer berichten schuiven meestal naar achteren dwz zondag wordt maandag etc, hadden we met de elf steden tocht ook. Gewoon vinger aan de pols houd cq weerbericht volgen, morgen weer kijken en zaterdag beslissen, dwz iedereen netjes aangeven of dat ie komt (of niet) als het doorgaat en aan Paskal het laatste woord op basis van weerbericht en deelname

05 feb 2004 16:23
Profiel
Uden
Bericht 
wat is dat john?

Afbeelding

zon, sneeuw, hagel, regen op 1 dag ??? :D

05 feb 2004 16:24
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
911 kompressor schreef:
Horn,

Ben het niet helemaal met je inzending op de vorige page eens:
Citaat:
Lijkt me l*llig voor alle moeite die Pascal heeft gedaan! Als het doorgaat, gewoon komen als je dat beloofd hebt.

Pascal heeft zelf de deur open gezet met:
Citaat:
Mochten de voorspellingen voor het weer voor zondag slecht worden (en dan vooral regen), dan zal de tocht NIET doorgaan

Het enige dat ik bedoelde is dat Pascal ook aangegeven had dat hij donderdagavond zou aangeven of e.e.a. wel of niet doorging. En dat we daar dan even op moesten wachten ipv donderdagmorgen gaan roepen dat we niet komen... :wink:

Pascal, je mag ook zaterdagavond een post zetten of het wel of niet doorgaat!

05 feb 2004 16:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende