Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 14:47

Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Toerrit 8 februari 2004, porscheforum.nl 3-provincieën rit 

Gewone route of een Bolletje-Pijltje?
Gewone route (linksaf, rechtsaf) 29%  29%  [ 2 ]
Bolletje-Pijltje 71%  71%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Toerrit 8 februari 2004, porscheforum.nl 3-provincieën rit 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Marcel schreef:
Jongens,

wij gaan vandaag niet van de partij zijn. niet alleen het weer is verre van ideaal, maar ik heb ook sinds vrijdag op de bank gelegen als een dood vogeltje met de bibbers

Erugggggg jammer :!: :!: :!: Veel beterschap Marcel

Wij vertrekken in het Belgelandje met een stevige wind ... maar voorlopig wel droog ... hopelijk blijft het zo :!:

:wink:

08 feb 2004 8:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Kom net van de Westerschelde, wat een storm zeg :shock:

Ga ff een tukkie doen en dan kom ik die kant op, tot straks :wink:

SharkS4

08 feb 2004 8:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Hier idem, veel wind, geen regen....
Tussen de wolken door, is blauwe lucht te zien ;)

08 feb 2004 8:38
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Hier idem, veel wind, geen regen....
Tussen de wolken door, is blauwe lucht te zien ;)

Bilthoven regen, harde wind en nog donker.... :?

Speciaal om 7 uur opgestaan op de P te poetsen (geen tijd voor gehad sinds hij donderdag avond terug is), maar in de regen vind ik dat een beetje teveel van het goede.
Gisteravond onder het licht van een lantaarnpaal wel nog even de velgen gedaan, maar de rest heeft pech...

Tot strax!

08 feb 2004 8:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
8u Boortmeerbeek Belgie ... kurkdroog ... veeeeeeel wind ... 964 staat te plopperen in de garage ... Dirkie klaar ... Natascha klaar ... wijle weg ...

Tot strax allen
:D :D :D

08 feb 2004 9:04
Profiel
PorscheForum Rookie
928 S4 '90 zw/zw
Bericht 
De Porsche ietsiepietsie te vroeg uit de garage gehaald ..... Heeft vannacht dus net nog een stevige regenbui op zijn knars gehad :?

Nou ja, laat ik het ff afzemen ook maar voor wat het is, met dit weer!

Ook bij ons in Bodegraven veel wind maar wel droog! :)
En zo'n 928 is toch zwaar zat?

Dus ... Tot straks
Rob, Tijn(zoontje) en Mark(neefje)

08 feb 2004 9:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Hi Guy's,

Ik ga er vandaag niet bij zijn.
Iets te onstuimig met de kans op hagel.
Mijn auto is net terug van de spuiterij dus dat risico ga ik maar niet nemen. :twisted:

Veel plezier en tot een volgende keer. 8)

René.

08 feb 2004 9:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Turbo
Broek op Langedijk
Bericht 
Betse P liefhebbers,

Ik vind het te gek dat jullie van deze ritjes organiseren, lekker met een hele stoet P's toeren :D Wat een bekijks zullen jullie nu hebben :wink:

Helaas ben ik te kort lid van dit forum , ik was dus niet op de hoogte van dit leuke uitje.

Maar de volgende keer ga ik ook absoluut mee samen met mijn crew.
Wij komen dan met :
1 X 930 origineel
1 X 930 verbouwt
1 X carrera 3.0 T.L. cabrio

08 feb 2004 13:35
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Shark schreef:
Kom net van de Westerschelde, wat een storm zeg :shock:
Ga ff een tukkie doen en dan kom ik die kant op, tot straks :wink:
SharkS4

Shark, WAKKER WORDEN!!!!
Afbeelding
We hebben je gemist joh! Verslapen?

PaSCal, top geregeld! We hebben genoten van onze eerste bolletje-pijltje rit en ons eerste echte Porsche evenement!

dabi schreef:
Helaas ben ik te kort lid van dit forum , ik was dus niet op de hoogte van dit leuke uitje.

Dabi jongen, net te laat! Je hebt echt wat gemist! Zon, striemende regen, van alles wat! CU next time en wel hartelijk welkom hier!

08 feb 2004 17:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Dames, Heren ....

Dit dagje was helemaal TOP :!: :!: Bedankt Pascal ... zeer mooi parcours en prima geregeld :!: :!:
Hadden het weer mee ... thuisblijvers hebbe helemaal ongelijk, hebben 10 minuten regen gehad op heel het parcours ...
Lekker kunnen knallen (De hele tijd achter zo'n rood 911'je aangezeten ... was ik blij dat die even een navigatiefoutje maakte ... kon ik ook es doorvlammen :mrgreen: :mrgreen: :wink: )

Weer een hoop toffe/leuke mensen leren kennen ...

Wanneer was de volgende forum(rally)rit ook alweer ...

Oja en volges mij heeft die Selgrauwe waterkoker een beetje gefoefeld ... :mrgreen: :mrgreen: ...

Ik kijk al uit naar 5 mei ... Zolder here we come ... als dat rooie 11'je tenminste baan wil maken ... :mrgreen:

Kom op met die foto's .... want er zijn er een heel deel gemaakt ... mijne staan al in t album ...

Dirk
:wink:

TOPDAG :!: :!:

08 feb 2004 17:52
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Het was zeker een onvergetelijke dag vandaag!!
Alles was TOP geregelt en klopte ook nog is :D .
Ik vond het bolletje pijltje een leuk systeem dus dat kunnen we vaker gebruiken.

Het weer was zeker goed(behalve de wind dan,maarja hebben we toch geen last van in de auto althans niet zo veel).

Ja Dirk dat navigatiefoutje koste ons de beste ronde tijd :mrgreen: .

Verder wil ik Pascal ten eerste heel erg bedanken voor het organiseren van deze rit, ten tweede wil ik Jeroen heel erg bedanken zodat ik de rit mee kon maken en jullie allemaal kon zien in levende lijven(vond het overigens heel gaaf Jeroen het ritje :twisted: ) , ten derde wil ik Eric heel erg bedanken voor het naar huis brengen van mij en de foto's van jou bolide en natuurlijk voor de gezellig babbel :D, ten vierde wil ik John ook nog bedanken voor de kentekenplaathouder en tot slot de rest van de Porscheforum genieters die aan deze rit deel hebben genomen!!!

Groeten,

Kevin 8)

08 feb 2004 18:11
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
idd,

Pascal hulde voor je rit, was (Robin mijn zoontje vooral) erg in mijn nopjes om telkens weer als eerste te eindigen ondanks niet als eerste te vertrekken, zo zie je maar een foutloos uitgestippelde rit (geen toestanden onderweg) en een ingewerkte navigator (ondanks zijn leeftijd 10) geven een leuk resultaat.

Meeshoeve ook een mooie stek.

Ook Piet Paulusma bedankt voor het weer (heerlijk geen fietsers en wandelaars onderweg).

Enne Harald (Horn) een rotonde rechtdoor is niet 1 kwart he :lol: :lol: , was leuk om weer is de gezichten bij de postings te zien.
Gelukkig was je sneller met je Porsche als met je camera tevoorschijn halen, kom ik is voorbij voor een fotootje, mooi niet.

Die Dirk, knalt ie als een malloot weg (mag wat kosten he frictie en nieuwe bandjes) gaat ie mis karren :wink:
Tja en Jeroen bij houden, dan moet je nog ff oefenen.

Jammer dat de Godfather (Peter) er niet :?: :?: was, de volgende keer is ie er, vast in een 993 want de remblokken heeft ie al :oops: .

Was wel zwak hoor van Eric met zijn kap dicht :roll: .

Enne Marcel was een van de grote afwezige, jammer (beterschap).

Oja Olaf :?: (wat hoorde ik nou) was je radio gepikt :lol: , ik weet nog een mooie.

Bedankt was een leuke dag.

John (en Robin).

08 feb 2004 18:27
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Mensen, ik wil iedereen die kwam gewoon bedanken!

Was volgens mij een zeer geslaagde dag...

(overigens ook de mensen die afbelden, bedankt dat jullie afbelden! Maar je hebt wel een prachtrit gemist :mrgreen:)...

Op naar de volgende keer!

08 feb 2004 18:38
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
john radder schreef:
Pascal hulde voor je rit, was (Robin mijn zoontje vooral) erg in mijn nopjes om telkens weer als eerste te eindigen ondanks niet als eerste te vertrekken

Hoho, bij de Grevelingen zag ik toch een sealgraue 996 met 170 km/u uit de leveranciersingang (1 weggetje te vroeg :lol: ) komen scheuren, terwijl ik al op de parkeerplaats stond... hihaa!

Maar terugweg, John, :res: als 10e vertrekken, 8 man inhalen als ze fout rijden en dan mij zo onder druk zetten dat mijn navigatrice, hoewel 16 jaar ouder dan de jouwe, vol de fout in gaat en er dan in een wolk van waterdruppels vandoor gaan - > verdiende 1e plaats (voor jullie beiden).

En ik zag je 1,5 km achter me aankomen en je reed denk ik een kleine 220 km/u. Reken eens uit hoeveel tijd ik heb om te stoppen, uit te stappen, Canon Ixus aan te zetten, te richten en te knippen. Vroooeeeeem (zoals ze bij Michel Vaillant plegen te zeggen) en je was al voorbij. Heb wel een paar andere leuke pics, morgen worden ze gepost.

Laatst bijgewerkt door horn op 08 feb 2004 20:09, in totaal 1 keer bewerkt.

08 feb 2004 20:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
horn schreef:
Shark, WAKKER WORDEN!!!!
Afbeelding
We hebben je gemist joh! Verslapen?

john radder schreef:
Jammer dat de Godfather (Peter) er niet :?: :?: was, de volgende keer is ie er, vast in een 993 want de remblokken heeft ie al :oops: .

Jammer dat jullie al weg waren toen ik aankwam :cry: John, tien minuten voordat jij wegreed kwam ik aanrijden. :shock: :? Dirkie, Olaf, EriC, PaSCal, Kevin, Jacco, Jeroen, André, Knoppie, Tim? en een ploegje vrouwen waren er nog wel :idea: Heb later nog een bakkie gedaan, na een stukkie rijden, met Jeroen. Het was gezellig. Iedereen was zeer enthousiast over de rit. (En EriC4C over zijn 9964S ervaring 8)) Wat mij betreft voor herhaling vatbaar dus :D

PaSCal bedankt :wink:

SharkS4 :drive: :P

08 feb 2004 20:07
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
SharK schreef:
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar dus :D
PaSCal bedankt :wink:

PaSCal schreef:
Mensen, ik wil iedereen die kwam gewoon bedanken!
Was volgens mij een zeer geslaagde dag...
Op naar de volgende keer!

John Radder schreef:
Bedankt, het was een leuke dag.

Kevin-911 schreef:
Het was zeker een onvergetelijke dag vandaag!!
Alles was TOP geregelt en klopte ook nog is :D

Dirkie schreef:
Dit dagje was helemaal TOP :!: :!: Bedankt Pascal ... zeer mooi parcours en prima geregeld :!: :!:

Tja, het is al herhaaldelijk gezegd; een ONWAIS leuke dag, klasse organisatie & tot de volgende keer ..... :ba:

Radar-detectie bij het politie bureau ?

08 feb 2004 20:31
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Inderdaad, wat is aan de terechte voorgaande reacties nog toe te voegen :roll: . Gelukkig voegen wel meer postings op het forum niets toe ;) , dus durf ik toch nog :^: :

PaSCal (en (schoon)familie/vrienden) ..... TOP ..... Afbeelding

Bedankt :!:
John natuurlijk ook! :lol::lol::lol:

08 feb 2004 20:53
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
jongens,

hartstikke fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, wij hopen er de volgende keer zeker weer bij te zijn.

"het dode vogeltje" is inmiddels weer een beetje gereanimeerd - was wat dat betreft een weekend om snel te vergeten

08 feb 2004 21:02
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Pascal, bedankt voor de goeie zorgen (ook de vrienden van de zorgboerderij).
Goeie route. Lekker onbezorgd knallen zonder meteen aso/gevaarlijk bezig te zijn.
Enige puntje van kritiek... het weer. Dat moet je volgende keer echt beter regelen :D

Kevin, bedankt voor het navigeren!
Perfect gedaan, zeker voor de eerste keer.

Eric, bedankt voor het thuis brengen van Kevin, scheelde mij een behoorlijke omweg.

Robin (zoontje van John). Hulde!!!
Zonder jou waren we nu nog naar je vader aan het zoeken geweest :D

Enige irritante deelnemer was Dirk. Hij wilde maar niet opzij met z'n C4
Toen 'ie uiteindelijk verkeerd reed hebben we toch maar een beetje ingehouden zodat hij ons kon volgen om niet te verdwalen :wink:

Gr.

Jeroen

08 feb 2004 21:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

08 feb 2004 21:25
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
't is je vergeven omdat je goed gezelschap had meegebracht :D

gr.

Jeroen

08 feb 2004 21:42
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
928 S4 '90 zw/zw
Bericht 
Tja, wat kan ik dan nog toevoegen aan dit hele positieve verhaal ....

Weinig tot niks, maar in ieder geval ...

Pascal, maar ook Esther, Conny, Mark en iedereen die ik dan nog vergeet ... bedankt voor de perfecte dag!

En dat weer, dat was toch goed te doen ... leggen de echte Porsche rijders :wink: toch een zak aardappelen voorin 8)

O ja, nog één opmerking ... kweet niet of dit off-topic is maar jemig André .... wij hebben toch weinig "tanden van de Sharks" laten zien!! :oops:
Voel me wel een heel erge no-no, meer dan drie keer de leeftijd van navigator Robin en scoren ho maar :cry: Top Robin!!

.... misschien krijgen we nog een keer een kans of werkt de selectie net als bij de Nederlandse schaatsers .... Nou, dan kennuh we wel inpakken :wink:

Groetjes,
Rob

En nogmaals dank, ook namens mijn zoontje Tijn en mijn neefje Mark!

08 feb 2004 22:14
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
*dank dank dank*... :oops:

Als iemand de foto's die onder mijn naam staan (dank aan Mark, Richard, Stefan en Danielle!) in een fatsoenlijk formaat (1600*1200 of nog groter) wil hebben, stuur maar een mailtje ofzo... (zie knopje hieronder)

08 feb 2004 22:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Pensionado
Maarssen
Bericht 
Hoi Zeelandrakkers,

Wat kan ik nog zeggen na zoveel lovende woorden. BEDANKT PASCAL! Het was Toppie. Leuk dat ik wat gezichten nu kan plaatsen bij het forum. Nogmaals bedankt, ook namens mijn oudste zoon. Heel misschien probeer ik een toertocht uit te zetten in de omgeving van BARNEVELD. Het oude Tulpenrally gebied.

SY next time

Gert911

08 feb 2004 23:54
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Volgens mij................... ga ik de volgende keer meedoen :!: Goede kritieken Pascal, klasse!

09 feb 2004 0:09
Profiel Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende