Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Mooi hoor. ca tonnetje aftikken?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
15 jan 2012 14:24 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik vond nog een plaatje voor de liefhebbers
|
15 jan 2012 14:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nog altijd beter dan zo'n kadootje voor de Paus Hop, en nou weer gewoon lekker over BMW's ouwenelen Maareh, Jan, jammer dat de 6-cilinder pas vanaf de 530 is he. Maar wel lekker met die turbo's
|
15 jan 2012 14:51 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
In de categorie waarin ik zocht waren Audi's duurder en minder uitgerust. Volgens een kenner zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat de er in 2005 oid een nieuwe versie van de BMW is uitgekomen?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 jan 2012 15:19 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Na Porsche komt BMW, en dan heel veel later de rest... Maar als BMW overgaat op voorwielaandrijving, gaat ze dat een hoop klanten kosten. Dag rijeigenschappen...
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
15 jan 2012 15:20 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Dat gaat ze juist klanten opleveren. In dat segment. De rest blijft gewoon achterwiel aangedreven rijden.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
15 jan 2012 15:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Audi prima auto's. Heb veel BMW's gereden en de laatste 2 waren Audi's (A4 2.7 tdi quattro en A6 2,7 tdi quattro). Meer dan prima auto's maar qua rijbeleving halen ze het niet bij de BMW's. Bij beide Audi's ook een hoop meer reparaties gehad dan aan alle bmw's bij elkaar (met als topper glasfiberbekabeling kapot waarna de volledige navi/cd/radio/telefoon etc niet meer werkte. Reparatiekosten 2800e. Oorzaak? 'Tja, komt wel vaker voor.' Waar ligt dat dan aan? 'Tja, dat gebeurt wel eens. Geen idee waardoor.' Lekker verhaal).
@ Jan A - mooie combi!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jan 2012 16:19 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Dat klopt, we hadden eerst een 320i touring (catalogus prijs van 45k). Deze liep uit de lease en er was een A6 (60k) over, die heeft mijn vrouw toen genomen en de afspraak gemaakt dat de meerprijs van de A6 t.o. de BMW zou worden gecompenseerd. Dat werdt geaccepteerd. Nu liep de A6 uit de lease, dat betekende dat de compensatie ook zou vervallen. Begrijppie De 3 serie heb je trouwens ook in benzine met 20% bijtelling. De 320 ED heb je volgens mij niet in automaat of vergis ik me? Maar aangezien we met z'n 2tjes zijn, is een 1 serie groot genoeg voor ons. En als je een 3 serie net zo aankleed als we met deze hebben gedaan zit je zo op 55k. Vind trouwens de nieuwe 3 wel heul fraai!
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
16 jan 2012 22:57 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Gijs: Mooie tuf hoor! Ga je vast veel plezier aan beleven. Vandaag kwamen de uitnodigingen binnen voor de intro van de nieuwe 3 in de Brabant hallen. Ga toch maar eens kijken wat mijn volgende auto weer wordt.
|
16 jan 2012 23:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik zit met mijn hoofd nog steeds bij de "oude" 3-serie... Dus yes, you are correct sir ... 1-serie is erg leuk, koplampen moet ik nog aan wennen, maar voor de rest inderdaad prima... Voor mij was de 3-serie "altijd al willen rijden", dus nu het kon gedaan! Fantastische kar, wie weet in de toekomst wel weer terug naar een 1-serie (klinkt verkeerd, maar je begrijpt me vast).... Al denk ik daar nog even niet over na, deze moet nog een goeie 3 jaar (oh, wat een straf )... Enne, 320d ED is ook met automaatje in 20% hoor (CO2 van 109! Maareh, wel prijziger dan een 1-serie inderdaad, je gaat zo naar de 50k
|
16 jan 2012 23:54 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Momenteel (in elk geval op mijn modelletje) krijg je de automaat GRATIS en helemaal voor niks (ongeveer €2500)
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
17 jan 2012 0:08 |
|
|
horn
PF #57
|
samen met een veranda en een schommelstoel hoop ik?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jan 2012 0:13 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Mag er een lekkere Corona en een goed drankje op het tafeltje bij?
|
17 jan 2012 0:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Drink corona of rook corona?
|
17 jan 2012 0:57 |
|
|
erwin996
M140i
|
Corona boven je hoofd is ook leuk
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
17 jan 2012 1:12 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Drink Corona: eh ... dus dan hebben we naast de gratis automaat een veranda met daarin een schommelstoel, een lekkere sigaar en een lekker drankje ... er ontbreekt nog iets...?
|
17 jan 2012 14:05 |
|
|
horn
PF #57
|
rollator voor achterin de bimmer? Het leven lacht je toe hoor ik al
|
17 jan 2012 15:31 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Corona's en BMW's heb ik toch een andere associatie bij.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
17 jan 2012 15:34 |
|
|
horn
PF #57
|
het bommetje staat voor de deur. Vanochtend samen met mijn collega de beide zwarte mini cabrio's tegelijk opgehaald (twee met blauwe lakens bedekte bultjes in de showroom ), vervolgens linea recta vanuit Veenendaal naar de forumstickeraar gereden (je weet wel, die kan wat geen andere stickeraar kan en dat bleek maar weer eens) en zojuist thuis aangekomen met een bestickerde leaser. Jeroen, was gezellig en je hebt (weer) een topprestatie geleverd. Dank heerlijk, zo'n pietlut als je bent... Op weg naar de forumbeletteraar En zo'n beetje klaar in het sleutelhonk-met-gedemonteerde-914-en-911 antraciete streep van voor naar achter. aan achterzijde subtiel klein logo van ons bedrijf, aan de zijkant 'racestreep' met logo en naam van ons bedrijf. Lijkt op foto door tl-licht heel duidelijk, IRL is het donkerantraciet op zwart, zeer subtiel en uit bepaalde hoek zelfs amper zichtbaar. Had destijds op mijn matzwarte 911 Carrera-belettering in hoogglans zwart, dat zag je ook alleen vanuit bepaalde hoeken.
|
18 jan 2012 22:47 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Onder een bepaalde hoek duidelijk zichtbaar ???????? ik zie geen waar moet dat staan???
_________________________________________ Picasa album
|
18 jan 2012 22:52 |
|
|
horn
PF #57
|
... je leest wat anders dan er staat ... ik bedoelde de kleur van de striping op het zwart. in het tl-licht op deze phone-photo lijkt het bijna wit op zwart. IRL zie vanuit bepaalde hoeken amper dat er striping op zit. Vandaar.
|
18 jan 2012 22:57 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Erg fraai Harald! goed gevoel om weer "thuis" te zijn? Leuk detail, jouw kenteken scheelt slechts een paar cijfers met die van mijn nieuwe
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
18 jan 2012 23:01 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
_________________________________________ Picasa album
|
18 jan 2012 23:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
De Mini lijkt me een erg lage voorspoiler te hebben Harald, maar verder een mooi ding hoor, striping staat 'm goed. Hoop dat deze je net zo veel plezier, maar méér geluk brengt dan jouw vorige
|
18 jan 2012 23:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Sluit ik me volledig bij aan Deze foto is te ver naar links genomen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 jan 2012 23:17 |
|
|