een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: TV, Movie & IMDB
gistah premiere bezocht van the AVENGERS
goeie vette action roller coastaht mooiiii
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
27 apr 2012 11:05
barolo
3.2S
010
Heb van de week Battleship gezien. Was bijna in slaap gevallen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
27 apr 2012 17:28
barolo
3.2S
010
Chronicle gisteren gezien. Niet goed niet slecht. Meer een jeugdfilm naar mijn idee. Gisteren ook nog 50/50 en Carnage gekeken. Die zijn allebei meer dan de moeite waard. Tussendoor ook nog naar de persconferentie van de nieuwe Samsung S3 gekeken met als innovatie draadloos kunnen opladen. Was dus een mooi film avondje....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
04 mei 2012 8:55
barolo
3.2S
010
Gisteren naar Real Steel gekeken. Had veel weg van Chronicle. Te hoog jeugdfilm gehalte. Daarna Margin Call. Dit is een toppertje. Heel goed hoe de sfeer binnen de bankenwereld wordt neergezet. Zo begon de bankencrisis 2 jaar terug. Mijn mediaspeler pakte het formaat niet van les Lyonnais. Heb daar nu een nieuwe versie MPG4 van gedownload.
06 mei 2012 12:58
MY00
Cayman S
Ik begrijp echt niet hoe je Reel Steel kunt vergelijken met Chronicle. Reel Steel is idd zeker bestemd voor jeugdige kijkers, waarvan in Chronicle niet kan betichten. Het feit dat je iemands donkere kant in zijn geheel naar boven ziet komen, vond ik erg goed neergezet.
_________________________________________ Mvg,
René
06 mei 2012 15:16
barolo
3.2S
010
Ik zal hem hem dan nog ff nuanceren. Chronicle aardig verhaal maar meer voor de wat oudere tiener en Real steel meer een Disney verhaal voor de jongere tiener. Nee de echte films voor echte mannen Margin Call en Les Lyonais, de laatste is een goede tip van onze dokter. Alleen al die muziek de 1ste 3 minuten.....
06 mei 2012 22:57
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Dit weekend gekeken:
21 Jump Street : 6,5 best grappig
This means War : 7.0 Leuke actie comedy
Red Tails : 5.0 Het visuele spectakel kan niet op tegen de bagger acteer prestaties. Jammer, had meer in gezeten.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
07 mei 2012 1:35
MY00
Cayman S
Heb gisteren naar The Vow gekeken. Leuke film.
_________________________________________ Mvg,
René
07 mei 2012 8:02
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
We bought a zoo. Leuke familiefilm met een leuk verhaal. Een 7.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
07 mei 2012 10:17
barolo
3.2S
010
Deze week the Apollo 13, een management game, gespeeld tijdens een cursus. In de avond de film gekeken en die is in positieve zin bevallen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum