Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: TV, Movie & IMDB
mooi he die bierdopje overal aan het eind kwacht wel even tot die af is , ik vind het leuker om het in 1 x af te kijken kweet datje geen fan bent van madmen maar het laatste seizoen staat bij mij al klaar, als ik de laatste 2 afleveringen van hit&miss heb gezien gaat ik daaraan beginnen .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jul 2012 13:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Contraband voor een regenachtige middag of avond. http://www.imdb.com/title/tt1524137/
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 jul 2012 20:07 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Die was inderdaad te pruimen Vanavond The Raven kijken http://www.imdb.com/title/tt1486192/
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 jul 2012 20:24 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Deze zojuist zitten kijken: Another Earth http://www.imdb.com/title/tt1549572/Vrij wazig verhaal.... maar het blijft je wel boeien. Vooral de laatste 5 seconden!! of
|
16 jul 2012 23:45 |
|
|
Delnoy
|
Sla The Raven maar over. Het weerbericht kan me nog meer boeien op dit moment.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 jul 2012 0:10 |
|
|
horn
PF #57
|
kijk nu niets meer. neem alles mee op vakantie. Magic Mike, Contraband, Suits, Franklin en Bash S02, etc etc
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2012 0:57 |
|
|
Delnoy
|
Doe je goed, kijk ook weinig meer. We hebben een huisje op Tenerife en om nou te voorkomen dat ik de hele avond tegen mijn vrouw moet zitten kletsen wat films en series op een HDD gezet
|
17 jul 2012 1:15 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Eindelijk weer eens een goede film te downloaden: The Hunger Games Op naar het vervolg Vlammen en erna naar Spotgaai
_________________________________________ Mvg,
René
|
05 aug 2012 11:59 |
|
|
Delnoy
|
Ik heb die van SRT geprobeerd te downloaden maar gisteren niet meer gelukt. Vanavond nog een proberen.
Vond je het wat? Reacties zijn namelijk erg divers.
|
05 aug 2012 12:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Gelijk gedownload samen met the wooden cabin.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 aug 2012 18:23 |
|
|
MY00
Cayman S
|
In het begin is de film wat traag, ik vond het wel mee vallen mijn vrouw zeker niet, maar op een bepaald moment is er één uur voorbij en had ik gevoel dat er 15 minuten gepasseerd waren.
Ik vond de film goed, heb maar gelijk deel II en III gedownload in boekvorm.
René
|
05 aug 2012 18:33 |
|
|
Delnoy
|
http://www.imdb.com/title/tt1899353/The Raid. Gave actie film maar wel een beetje lomp. Versta er ook geen ruk van maar boeit hier totaal niet. 7,5
|
12 aug 2012 22:30 |
|
|
barolo
3.2S010
|
The Raid wordt nu gedownload engels gesproken en NL titels. The Cabin in the woods was too much horror for me. Dorien heeft die wel uitgekeken. The Hunger games is zeker een aardige film, maar weet de spanning niet vast te houden tot het einde. Dit weekend ook nog naar Apollo 18 = WOT en de Girl with the Dragon Tattoo. ook niet uitgekeken.
|
19 aug 2012 22:12 |
|
|
Delnoy
|
Gejailbreakte Apple TV gekocht. Super. Pc en de NAS kunnen de zolder op. Dat ding kan alles. The Avengers gekeken. Aardig.
|
19 aug 2012 23:56 |
|
|
drknauf
|
hoeveel inch is dat apple ding dan ?
|
20 aug 2012 10:05 |
|
|
ppua
964C2 '91 AmethistRegio Arnhem
|
Apple TV is geen TV maar een mediaspeler
|
20 aug 2012 10:06 |
|
|
MY00
Cayman S
|
3.9 Inch, maar het is idd geen TV maar een mediaspeler.
René
|
20 aug 2012 13:54 |
|
|
Delnoy
|
Apple komt wel met een TV, ik meen in 2013.
|
20 aug 2012 13:54 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat zijn alleen maar geruchten die vooral niet door Apple zelf naar buiten zijn gebracht.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 aug 2012 15:39 |
|
|
drknauf
|
m,n schermpje op m,n camera is nog groter , apple tv .
|
20 aug 2012 20:46 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Gisteravond naar de docu "Madness On Wheels - Rallying's Craziest Years" gekeken. Wat een helden en wat een mafkezen die erna kwamen kijken.
René
|
02 sep 2012 8:11 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Net even gedownload. Het begint al meteen lekker: wat een snelheden...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
02 sep 2012 10:34 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Waar download je dat?
|
02 sep 2012 10:43 |
|
|
ppua
964C2 '91 AmethistRegio Arnhem
|
Nieuwsgroepen. Bijv ff zoeken op www.binsearch.net. Niet alle internet providers ondersteunen nieuwsgroepen, het beste dus een payserver nemen (dan gaat het downloaden ook een stuk sneller)
|
02 sep 2012 13:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Of ietsje makkelijker via vuze.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
02 sep 2012 15:41 |
|
|