Auteur |
Bericht |
dubsport
Porsche 968Noord Brabant
|
Re: Tunnel Challenge Rotterdam - La Targa Passaggio ™ - VOL!
Komen er nog leden uit regio Den Bosch dan kunnen we en treintje naar Rotterdam organiseren?
_________________________________________ ->>porsche historie | 911 3,2 '87 | 964 C2 '92 | 964 C2 '91 | Boxster 2,5 '98 | 968 '92 ->>
|
11 sep 2012 21:23 |
|
|
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een sterDordrecht
|
't wordt historisch, in bepaalde tunnels mag je zelfs 130 rijden !
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
|
11 sep 2012 21:25 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Kijk je wel uit dat je je rijbewijs niet kwijtraakt in die tunnels dan wordt het lastig om nog naar dat andere evenement te rijden.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
11 sep 2012 22:35 |
|
|
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een sterDordrecht
|
it's not about speed, lees ik net in het roadbook.
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
|
11 sep 2012 22:36 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nee dat is het nooit maar als ik die filmpjes bekijk en het klinkt zo lekker
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
11 sep 2012 22:39 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Nee,loud pipes saves life
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
11 sep 2012 22:39 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Inderdaad - anders had het wel La Targa Velocità ™ geheten LeoH heeft eerder een goede vertaling van het woord Passaggio gegeven
|
11 sep 2012 22:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat waren 2 vertalingen destijds
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 sep 2012 9:50 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Is er een adres van de 1e stop bekend? Ik rij met mijn zoontje en we kunnen niet altijd het geweld van het nieuwere spul bijhouden ...
|
12 sep 2012 10:01 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
De McD bij de start-locatie van de voorgaande jaren MOD: de omschrijving even iets kryptischer gemaakt Verdere vragen graag aan het (e-mail) adres van de organisatie.
|
12 sep 2012 10:11 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
En beide zijn juist
|
12 sep 2012 10:13 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
_________________________________________ Picasa album
|
12 sep 2012 10:15 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
mijn navigator heeft het laten afweten....
Is er iemand die wil meerijden?
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 sep 2012 10:25 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Wellicht ... in de Speedster neem ik aan? Een maat van me is er een aan het bouwen en ik denk dat hij dat helemaal leuk zou vinden. Ik bel hem even of hij ook kan als dat mag.
|
12 sep 2012 11:18 |
|
|
de Fiscalist
|
bij mooi weer in de speedster Als ie terug is van de spuiter tenminste
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 sep 2012 11:27 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
$#@! Ik kan er niet bij zijn aangezien de P wat langer nodig heeft om weer bij mij terug te komen. Staat nu bij de garage omdat het check engine lampje ging branden en zojuist vernomen dat ze de motor eruit gaan halen zodat ze de motor ook daadwerkelijk open kunnen maken en het euvel structureel oplossen. Als iemand te laat was met opgeven zou die eventueel in mijn plaats kunnen gaan.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
12 sep 2012 17:03 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Plaatsje blijft vrij ... hij zit op de motor in Zuid Frankrijk. Ook leuk!
|
12 sep 2012 17:06 |
|
|
Pacoloco
|
OUCH!!!! dat is balen Michel, neem aan dat het garantiewerk is maar hoop van harte dat het meevalt. heb je auto mogen aanschouwen tijdens de jubirit... wat een topwagen
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
12 sep 2012 17:10 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Inderdaad garantie want anders had ik er waarschijnlijk wel buikpijn van gekregen. Wordt top op(aan)gepakt. We hebben eerst de voorzichtige wijze geprobeerd en aangezien dat niet heeft geholpen worden nu drastischere maatregelen getroffen. Ik begreep dat doordat de vorige eigenaar wellicht erg rustig heeft gereden dat er een behoorlijke vervuiling van de motor zou zijn, wat ondanks (of dankzij?) mijn rijstijl niet is opgelost. Probleem was dat indien ik genoodzaakt was de eerste kilometers rustig te rijden (bv file) dat de motor onregelmatiger ging lopen en vervolgens ging het check engine lampje branden. Dus nu de motor eruit en een deel open zodat de (vermoedelijk) vervuilde onderdelen vervangen kunnen worden.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
12 sep 2012 17:18 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
is vast niet oorzaak van serieuze motorproblemen.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
12 sep 2012 17:26 |
|
|
Jous
987 Boxster S070
|
Jammer Michiel, vond het leuk te lezen dat je mee zou doen. Belangrijker: ik hoop dat het snel goedkomt met de motor van jouw zeer fraaie 996!
|
12 sep 2012 18:27 |
|
|
Michiel911
|
In mijn beleving waren de motorproblemen ook niet zo heel groot. Hij liep wat onrustig (de auto schudde dan een beetje) en vervolgens ging het check engine lampje branden. Als ik de motor uitzette en vervolgens weer startte dan was de melding weg en reed hij weer als een zonnetje. De eerste keer dat het gebeurde viel vlak daarna de oliedruk volledig weg (meter op nul) en na 2seconde de meter weer naar 4,5 - 5. Toen kreeg ik wel even een hartverzakking maar het bleek dat de oliedruk meter zelf een storing had (vandaar de melding 'indicator failure ' ) de meter is toen ook vervangen. Afgelopen weekeinde ongeveer 300 km gereden waarbij na ongeveer 200 het lampje ging branden en dit keer niet meer uit ging dus vandaar weer weggebracht waarbij ze nu dus hebben besloten de motor er uit te halen. Geeft in die zin een goed gevoel dat ze mij niet met een lapmiddeltje wegsturen maar de zaak structureel willen oplossen. Uiteraard hoop ik niet dat er echt ernstige dingen aan het licht komen.
|
12 sep 2012 19:28 |
|
|
de Fiscalist
|
Geen halve maatregelen in garantieperiode is een goed teken lijkt me.
Ik heb overigens nog een stoeltje over, ws in de speedster
|
12 sep 2012 20:57 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Weet iemand nog waar die filmpjes staan die vorig jaar in de kil-tunnel zijn gemaakt? Kan ze niet meer vinden
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
12 sep 2012 21:27 |
|
|
Pieter_964
964 C4 (90)
ex 997 S (08), 996 C2C (01)München
|
Mocht ik er vanuit Ddorf niet op tijd zijn haak ik bij een van de tunnels ergens in het begin van de rit wel aan... Mijn bijrijder heeft inmiddels een ander stoeltje gevonden en stapt dan over.
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
|
12 sep 2012 21:27 |
|
|