fruher ein forscher piemel jetzt ein porsche fiemel
Auteur
Bericht
pdh
Ondernemer
fruher ein forscher piemel jetzt ein porsche fiemel
Ik woon in net over de grens en we hebben een vakantiehuisje waar ik iedere keer cabrio gasten heb. Lang zitten nadenken wat voor cabrio het zou moeten worden. Mijn vrouw zegt altijd. Fruher hatte der man ein forscher piemel , jetzt hat er ein porsche fiemel. Porsche een optie??? JA de cabrio is een boxster 986 geworden. Betaalbaar en fantastisch rijden. Doordeweeks 'moet' ik het met een audi A7 doen... Had vaker in een 911 gereden, maar een boxster is een fantastische zomer auto. De carrera 4gts 997 is de volgende 'gezinsuitbreiding'........
Laatst bijgewerkt door pdh op 19 sep 2012 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: fruher ein forscher piemel jetzt ein porsche fiemel
pdh
eerder:
adhd
welkom hier !
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
19 sep 2012 23:23
Pieter_964
964 C4 (90)
ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Als die Carerra GTS er is vergeet je dan niet nog af en toe de Boxster te rijden? Zou wel eens lastig kunnen worden als je dan voor de keus staat 's morgens....
Oh ja, WELKOM HIER!
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
20 sep 2012 8:04
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Leuk vakantiehuis. Beetje reclame maken
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
20 sep 2012 10:04
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ssssssst Olaf heeft het nog niet gezien
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
20 sep 2012 11:51
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Welkom, zonder die link was het voorstellen ook al goed geweest hoor
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum