Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 5:41

Antwoord op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Treintjestopic voor treintjes naar de Porsche herfstmeeting 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Treintjestopic voor treintjes naar de Porsche herfstmeet
Lionhunter schreef:
Master Ken schreef:
Zal ik dan ook maar aansluiten? :mrgreen:

Prima, maar bij welke trein?
/quote]

Doe maar in Best bij de....
Afbeelding

18 okt 2012 17:04
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Master Ken schreef:
Doe maar in Best bij de Esso

Master Ken, je staat er bij :thumleft:

Zal ik de Esso alvast een belletje geven? 13 wagens reeds.... Straks zitten ze zonder koffie :mrgreen:

18 okt 2012 17:42
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Ik neem wel een kannetje koffie mee maar zit niet in dat treintje, dus zoek die koffie maar lekker zelf op. :ass: Heb een pestbui dus dit gaat wel even duren. :evil:

18 okt 2012 19:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Dag Allen.

Esso Best , ik zie jullie daar .

Groet.

Ger

18 okt 2012 20:44
Profiel
PorscheForum Junkie
carrera 3.2 schreef:
Dag Allen. Esso Best , ik zie jullie daar . Groet. Ger

Hallo Ger, je staat er bij!

18 okt 2012 20:53
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Zal ook wat kleur toevoegen in het treintje.

19 okt 2012 19:23
Profiel
PorscheForum Junkie
chelsea schreef:
Zal ook wat kleur toevoegen in het treintje.

Gezellig, maar welk treintje wil je bijkleuren? Ik heb er meerdere in de aanbieding :D

19 okt 2012 20:42
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Begin maar eens in Best met het bijkleuren :lol:

19 okt 2012 20:59
Profiel
PorscheForum Junkie
chelsea schreef:
Begin maar eens in Best met het bijkleuren :lol:

Zal een mooi treintje worden. Je staat erbij. :thumleft:

19 okt 2012 21:15
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Mooi dat Nederland weer aan het bouwen is aan ons wegennet, maar moet dat nu volgend weekend op de A27 gebeuren??
Tussen Nieuwegein en Gorinchem gedeeltelijk een rijbaan ter beschikking, diverse afritten gesloten en de toegangsweg vanaf de A15 naar de A27 richting Breda afgesloten. :evil:
Met een beetje pech hebben we dus vanaf Nieuwegein wel een hele lange trein. Voor vervangende route`s of meer hierover ga dan op tijd even Googelen en of sla de krant er even op na :study: . Syl, je hebt vrijwillig/verplicht dus weer een hoop werk aankomende week. :^:

20 okt 2012 9:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Taxi Hans schreef:
Mooi dat Nederland weer aan het bouwen is aan ons wegennet, maar moet dat nu volgend weekend op de A27 gebeuren??
Tussen Nieuwegein en Gorinchem gedeeltelijk een rijbaan ter beschikking, diverse afritten gesloten en de toegangsweg vanaf de A15 naar de A27 richting Breda afgesloten. :evil:
Met een beetje pech hebben we dus vanaf Nieuwegein wel een hele lange trein. Voor vervangende route`s of meer hierover ga dan op tijd even Googelen en of sla de krant er even op na :study: . Syl, je hebt vrijwillig/verplicht dus weer een hoop werk aankomende week. :^:

Ben net thuis van een dagje Brussel/Antwerpen (nee niet shoppen, maar werken en lekker lunchen. Dat doen die Belgen toch echt beter dan wij :mrgreen: ). Zal morgen over het huiswerk buigen. Eerst nog wat eten (ja het past nog) en dan de jongens ophalen. Die zijn een nacht + dag met de scouting op pad geweest, dus dat wordt direct schrobben en wassen :(

20 okt 2012 17:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Mag ik mij aansluiten bij het treintje van Nieuwegein? :mrgreen:

Klein stukje om, maar lijkt mij leuk om in het treintje mee te gaan. Zal deze dag komen met een goede vriend van mij.

20 okt 2012 21:08
Profiel
PorscheForum Junkie
RichardP schreef:

Klein stukje om, maar lijkt mij leuk om in het treintje mee te gaan. Zal deze dag komen met een goede vriend van mij.

Hallo Richard, ik heb zojuist een overzicht gemaakt met daarin de verwachte verkeershinder op de diverse wegen. Wanneer jullie vanuit Zaanstad komen, adviseer ik om niet naar Nieuwegein te rijden, maar een treintje Amsterdam te vormen op de A4. Dan via de A4-A13 naar de A16 en daar aansluiten bij het treintje van Hendrik Ido Ambacht tussen 10.45 en 11.00 uur.

Suggestie voor een ontmoetingspunt voor de mensen uit de omgeving Amsterdam op de A4 is welkom. Die is momenteel nog niet bepaald. Ik denk dat Peter S zich ook op dat ontmoetingspunt bij jullie zal willen aansluiten.

20 okt 2012 21:49
Profiel
PorscheForum Junkie
@ Hans en alle andere treinreizigers....

Ik heb in het eerste bericht een poging gewaagd voor een overzicht met suggesties ivm wegwerkzaamheden. Het ziet er wellicht een beetje rommelig uit, maar ik hoor graag of mijn suggesties voor de alternatieve routes praktisch zijn of dat jullie toch de kans wagen dat de verkeershinder op het vroege tijdstip mee gaat vallen.

Dan ga ik daarna strepen in de overbodig gevonden routes.

Tijden even onder voorbehoud, kunnen nog gewijzigd worden.

20 okt 2012 22:04
Profiel
Gelderland
Syl je bent echt goed bezig :thumleft: ziet er niet rommelig uit en iedereen weet waarin hij/zij komen kan. We zullen vanaf woensdag wel komen met eventuele alternatieven dan heb jij ook heel even rust. Het nadeel van deze uitmuntend actie van jou is dat je de volgende keer weer automatisch de klos bent. :mrgreen: :ba:

20 okt 2012 23:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Het werk valt reuze mee hoor Hans, het meeste werk zit in het bekijken van het topic voor nieuwe aanmeldingen. Het is wel zo gezellig en een leuke ervaring om als treintje naar een locatie te kunnen rijden. Gegarandeerd veel bekijks en je kan onderweg al van al die mooooie Porsche's om je heen genieten :thumleft:

En ach, als iemand op de meeting een koffie voor mij wilt halen is al m'n werk al weer vergeten :mrgreen:

21 okt 2012 12:29
Profiel
Gelderland
He leeuwtje die hint begrijp ik gelukkig niet. :mrgreen: Diegene die vanaf Den Bosch komen zullen via Waalwijk moeten rijden dan hebben ze er geen last van. Diegene die vanaf Utrecht komen kunnen via A12 R`dam of ook via Den Bosch / Waalwijk kunnen rijden, alleen die hebben ook nog de keus om een langzame trein te volgen over 1 baan op de A27 Dan heeft het tegemoet rijdend publiek ook nog wat te zien en horen. :ba:

21 okt 2012 12:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Is goed hoor Hans, mag jij gebak meenemen! :mrgreen: Alhoewel... doe dat toch maar niet, anders groei ik alleen maar dicht. Gisterenavond (voordat wij de jongens van het scoutingkamp gingen ophalen) nog in een restaurantje een 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Ik moest bijna naar buiten gerold worden :oops: Was wel errug lekker :thumleft: Misschien een nieuw topic starten met een maandelijks "Porsche culinair"? Dan regelt iedere maand een van de leden van het forum een meeting in een goed aangeschreven restaurant met voldoende parkeergelegenheid in (de buurt van) zijn of haar woonplaats? Bezoekers komen dan natuurlijk op eigen kosten, maar iedereen die kan komen komt en die niet kunnen (of voor wie het te ver weg is) komen niet en missen dan helaas een gezellige avond. Een beetje Lieshout maar dan met iets meer dan een bitterballengarnituur? Niet dat er iets mis is met Lieshout, maar ik heb wel zin in wat meer maandelijkse gezellige gelegenheden. Zeker nu dat de wintermaanden eraan komen en er minder (toer)ritten zullen zijn. Eventueel dat het alleen van november tot maart georganiseerd wordt? Is hier interesse voor? Ik wil wel de eerste poging wagen...

Maar weer even on-topic; Hans, ik heb de A2/A59 suggestie erbij geplaatst!

21 okt 2012 13:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Lionhunter schreef:
RichardP schreef:

Hallo Richard, ik heb zojuist een overzicht gemaakt met daarin de verwachte verkeershinder op de diverse wegen. Wanneer jullie vanuit Zaanstad komen, adviseer ik om niet naar Nieuwegein te rijden, maar een treintje Amsterdam te vormen op de A4. Dan via de A4-A13 naar de A16 en daar aansluiten bij het treintje van Hendrik Ido Ambacht tussen 10.45 en 11.00 uur.

Suggestie voor een ontmoetingspunt voor de mensen uit de omgeving Amsterdam op de A4 is welkom. Die is momenteel nog niet bepaald. Ik denk dat Peter S zich ook op dat ontmoetingspunt bij jullie zal willen aansluiten.

Ik stel voor om af te spreken bij de shell langs de a4 en dan even koffie te drinken bij La place ik dacht om 10.45 daar te zijn.
Shellstation Den Ruygenhoek
Rijksweg A4 1-Oost
2132 MA Hoofddorp

Groet Peter,

21 okt 2012 13:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Hallo Peter,

De locatie staat erbij. Het tijdstip lijkt mij echter wat krap om en koffie te drinken en om aan te sluiten bij de trein van de A16. Naar Hendrik Ido Ambacht is het toch al gauw 45 minuten rijden (met een door NL opgelegde snelheid :wink: ). Zouden jullie rechtstreeks naar Den Hout rijden (zonder aansluiting bij onze trein), dan is het toch nog steeds ruim een uur rijden vanaf jullie ontmoetingslocatie. Ik zou eerder voorstellen om tussen 10.15 en 10.30 uur bij het A4 Shellstation Den Ruygenhoek (Rijksweg A4 1-Oost, 2132 MA Hoofddorp) af te spreken, zodat jullie bij ons in Hendrik Ido Ambacht aan de koffie kunnen en wij dan gezamenlijk door rijden naar Den Hout.

Maar die beslissing laat ik dan aan RichardP en jou over. :mrgreen:

@ Hans, indien jullie toch via de A12-A16 naar Ambacht rijden, kunnen wij beter afspreken bij de Mac. Bij het benzine station is dan niet genoeg ruimte voor al onze bolides :mrgreen:

21 okt 2012 15:06
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Hallo Sylvia,

Bedankt voor tips qua route. Zelf had ik mij nog helemaal niet verdiept in het wel-en-wee van de Nederlandse weg. Het is uiteraard goed om vertragingen te voorkomen.

Graag sluit ik mij dan aan bij de suggestie van Peter om bij de Shell tankstation Den Ruygenhoek af te spreken tussen 10.15 en 10.30. Daarna sluiten we graag aan bij de Rotterdamse groep.

Trouwens, die vriend van mij rijdt mee en zal niet in zijn eigen auto verschijnen.

21 okt 2012 16:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Hallo Richard,

Prima, dan zien wij jullie in Hendrik Ido Ambacht.

@ iedereen die aansluit bij de trein van Hendrik Ido Ambacht, voor de koffie wordt gezorgd (gratis op vertoon van Porsche sleutel :wink: )! Dus doorrijden naar de parkeerplaats achter de Mac.

21 okt 2012 18:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
[bij de suggestie van Peter om bij de Shell tankstation Den Ruygenhoek af te spreken tussen 10.15 en 10.30. Daarna sluiten we graag aan bij de Rotterdamse groep.

Trouwens, die vriend van mij rijdt mee en zal niet in zijn eigen auto verschijnen.[/quote]

Hallo Richard,

Ik zie jedan rond 10.30 ik rijd in een rode 964 cabrio.
Ik hoop wel dat er nog meer wagonnetjes aansluiten :)
Groet Peter

21 okt 2012 18:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Hey Peter,

Ik denk dat wij Noord-Holland moeten vertegenwoordigen. Maar misschien volgen er nog aanmeldingen.

Sylvia, lekker die koffie!

Groet,

Richard

21 okt 2012 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
RichardP schreef:
Hey Peter,

Ik denk dat wij Noord-Holland moeten vertegenwoordigen. Maar misschien volgen er nog aanmeldingen.

Sylvia, lekker die koffie!

Groet,

Richard

Hallo Richard ik hoop ook dat er nog wat meer aansluiten ik zit wel nog te kijken naar de tijd als we om 11 uur in Hendrik ido Ambacht willen aansluitem moeten we denk ik eerder afspreken?
vriendelijke groet Peter,

21 okt 2012 23:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 212 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende