Auteur |
Bericht |
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Re: Forummers' Fietsen
|
19 okt 2011 23:58 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Toch maar even een berichtje hier plaatsen.
Volgend jaar ga ik mij inzetten voor de kankerbestreiding en ga de Alpe d'HuZes fietsen. Voor de mensen die niet weten wat dit inhoud: Op die dag gaan er mensen zoveel mogelijk de Alpe d'Huez op om op die manier geld bij elkaar te fietsen. Alle deelnemers (ong. 5000) proberen zoveel mogelijk sponsoren/donateurs te vinden die de actie van de rijder dus sponseren Ik ben dus ook op zoek naar mensen/bedrijven die wat over hebben voor de kankerbestreiding en mij op die manier willen helpen. Het is geheel aan u hoe u het wilt doen.
Ik heb op de site van Alpe d'HuZes een eigen actie pagina waar alle info van mij en voor eventuele donaties beschreven staat. Mijn doel is om die berg 6x te beklimmen, 3x in iedergeval.
Wilt u meer info stuur mij dan even een PBtje!!
Groetjes, Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
05 nov 2011 18:25 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Goed bezig Ber.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
05 nov 2011 22:54 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Thanks Marco
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
05 nov 2011 23:12 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
20 dec 2011 9:03 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Sinds een tijdje ook weer een nieuw speeltje: - 20Inch Merida Matts Special Edition (stickers verwijderd + door autospuiter gespoten) - American Classic wielen + naven (tot 125kg wat ik bij lange na niet haal) - XT Crankstel (momenteel 1x9 door buitenste blad naar binnen te verplaatsen icm alu bashguard en kettinggeleider) - Achterderrie + shifter SLX - Achterrem SLX schijf (momenteel geen voorrem) - XT ketting + cassette - Carboncycles Exotic carbon starre vork, carbon stuur, carbon bar ends, stuurpen en zadelpenklem - Bontrager 26x1.5 Slicks - 9.5kg Erg lekker clean fietsje, wil misschien stuur nog wat inkorten + foam grips voor nog cleanere look. Waarschijnlijk alle Carbon spulletjes binnenkort eens te koop zetten om budget te drukken (dat was de uitdaging voor mij, leuke unieke fiets met een ongelofelijk beperkt budget).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 dec 2011 11:40 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
En wat ga je precies met de fiets doen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
20 dec 2011 23:11 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Hij ziet mooi uit! Ik zou hem in de huiskamer aan de muur hangen
|
20 dec 2011 23:19 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Umz fietsen ? Heb sinds de verkoop van de 964 geen auto meer (dag na verkoop deze fiets gekocht) en verplaats me er zo nu en dan op + het idee om hem aan te houden voor conditietraining (fietste "vroeger" elke dag 2x 45min in hoog tempo maar zodra je met brommers, auto's en motoren in aanraking komt gaat de conditie hard achteruit ). Koop soms een fietsje, knutsel er soms wat aan, fiets er een enkele keer op en bij een leuk bod gaan ze weer weg. Vind deze echter wel erg leuk en uberhaupt al mooi om naar te kijken + gaat als de brandweer dus het idee is om deze toch nog even aan te houden (maarja dat zeg ik vaker). Wil nog wat onderdelen die ik erbij had/eraf gehaald heb verkopen om het budget nog verder te drukken + misschien al het carbon spul vervangen voor wat goedkoper alu spul om diezelfde reden. Gewoon (in mijn optiek) een unieke en errug gave fiets hebben staan voor erg weinig geld. Tuurlijk vind ik een volledig Carbon MTB met allerlei geadoniseerd spul en rijklaar 6.5kg lekkerder maar dan is het budget ook anders . Ik rijd overigens alleen op asfalt (en klinkers e.d.), heb een keer de modder geprobeerd maar alles zat eronder, vond het niet fijn en weet niet hoe dat zich uit in mijn rug + nek al dat gehobbel en gestuiter. Vind een sjeezfiets geen fijne geometrie hebben en heb het idee dat de hele fiets uit mekaar dondert van ellende bij een gat in de weg dus vandaar dat ik vaak MTB's met een starre carbon vorkjes en slicks heb.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
21 dec 2011 0:49 |
|
|
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
31 dec 2011 18:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
31 dec 2011 22:22 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Megapiercing!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
31 dec 2011 22:58 |
|
|
ironpatje
|
By ironpatje at 2011-12-31
|
01 jan 2012 8:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Leuk, heb meteen even je foto's bekeken.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 jan 2012 13:03 |
|
|
ironpatje
|
|
07 jan 2012 3:03 |
|
|
ironpatje
|
|
22 jan 2012 14:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Eerlijk gepikt van Alain, helaas alleen de foto.
|
22 jan 2012 23:10 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Gister mezelf een KTM carbon kado gedaan en vanochtend al goed kunnen testen met een toertocht. Wat een verschil met mijn Trek. Heerlijk fietsweer vandaag
|
19 feb 2012 14:26 |
|
|
Master Ken
|
Nog iemand op zoek naar een fs revolution? Staat er weer een op marktplaats: http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ck=1#photo
|
24 maart 2012 8:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Las de advertentie door: geen afdalingen??? Breekt je fiets dan door de midden........
|
24 maart 2012 8:52 |
|
|
Master Ken
|
Misschien deze wel
|
24 maart 2012 8:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Duur grapje
|
24 maart 2012 9:12 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Carbon is erg gevoelig voor steenslag. Bij zware afdalingen wordt je fiets bekogeld met stenen. Deze beschadigen de lak en misschien zelfs wel het carbon weefsel. Hierdoor kan er vocht intrekken en is je frame veel zwakker als je er niets aan doet. Daarom voor mij nog geen carbon fiets.... Ik vermaak me nog wel even op mijn aluminium Rush
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 maart 2012 9:47 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.
|
24 maart 2012 10:25 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Voor naar het werk als het ECHT mooi weer is. Oud beestje maar prima fiets Peugeot aubisque
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
24 maart 2012 10:55 |
|
|