Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 17:56

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1047 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Feest!!! 5 jaar financiele crisis. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Bericht Re: Feest!!! 5 jaar financiele crisis.
:roll: :roll:

22 dec 2012 10:01
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
steef schreef:
(VM in therapie natuurlijk, of bij het SKODA-forum verder gaan) :mrgreen: :popcorn:

SKODA ?????

ik dacht eerder BATAVUS-Forum ........

22 dec 2012 10:25
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
HOERA :cheers:

'Hoogtepunt crisis is voorbij'

BERLIJN - Het hoogtepunt van de crisis is voorbij, denkt de Duitse minister van Financiën Wolfgang Schäuble.
ANP ''Ik geloof dat het ergste achter ons ligt'', zegt hij in een interview dat vrijdag in de Duitse krant Bild verschijnt.
Volgens de minister weten landen als Griekenland inmiddels dat ze de crisis alleen met harde hervormingen kunnen overwinnen en dat ze niet alleen kunnen vertrouwen op hulp van andere eurolanden.
Voor Duitsland verwacht Schäuble een ''behoorlijke'' economische groei. ''De situatie is beter dan gedacht, onder meer omdat de economie in de Verenigde Staten en in Azië sterker aantrekt."
Maar de schuldencrisis laat wel diepe sporen na, ook in Duitsland, denkt de minister. De overheid verwacht dat de economie in 2013 met 1 procent groeit.

28 dec 2012 9:43
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Mooipraterij noem ik dat :). Maar beter zo'n berichten, zodat de massa er zelf in gelooft dat het beter gaat.

Altijd tegenstander geweest van doemberichten de media in te sturen. Bv de bankencrisis in 2008 van de banken die zowaar failliet gingen, kon makkelijk voorkomen worden als sommige economen hun domme snater hadden gehouden ipv te verkondigen dat de banken eraan gaan en iedereen beter zijn geld afhaalt.

28 dec 2012 10:17
Profiel
Taalkundig zou ik toch eerder gezegd hebben "dieptepunt crisis is voorbij", maar goed.... Aan elke crisis is tot nog toe een einde gekomen, deze zal niet anders zijn.

28 dec 2012 11:40
Profiel
Leiden
Dat dacht ik ook toen ik het las. Is geschreven vanuit VM020 perspectief :mrgreen:

28 dec 2012 11:46
Profiel
:mrgreen: :mrgreen:

28 dec 2012 13:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Targa Floriaan schreef:
HOERA :cheers:

'Hoogtepunt crisis is voorbij'.

Wat een bullshit. gehannes van bankvazalletjes of bankhoeren.
Als je nog 2 werkende hersenhelften hebt dien je te weten dat NL nog dieper in de stront zakt de komende 5 jaartjes, terwijl juist andere landen langzaam uit de crisis komen.
Hoe zou dat toch komen? :bang:

Bezuinigingen, VVD, Rutte? Gaat er een lampje branden?

Droom maar rustig door Fleurtje. :puker:

28 dec 2012 23:11
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
VM020 schreef:
Wat een bullshit.

Dat denken wij nou ook elke keer als jij jouw wenselijke 'waarheid' post. :sick:

28 dec 2012 23:37
Profiel Facebook 
Omg. Amsterdam
:popcorn: :popcorn: ... waar maken jullie je allemaal druk om :scratch:

28 dec 2012 23:39
Profiel
Tja, VM020 - dat is wel even schrikken. Stel dat de crisis op een gegeven moment inderdaad het dieptepunt voorbij gaat, en de weg omhoog gevonden wordt - dan heb jij opeens niks meer om over te schrijven (ik bedoel copy/pasten). Wat dan? Nieuwe hobby zoeken? Vliegtuigspotten lijkt me wel wat voor jou - zo lekker sneu langs te startbaan staan met een hamburger in je hand en met volle mond roepen "die gaat crashen, let maar op".

29 dec 2012 9:38
Profiel
LEEUWARDEN
Sommige mensen houden nu eenmaal van ellende, drama, CRISIS,... Als het maar ellende is.
Het betreft vaak de jaloers aangelegde types.
10 huizen en 30 auto's bezitten over de gehele wereld en dan net niet het 11 de optrekje kunnen kopen en je buurman wel.
Ja dan worden sommige mensen ongelukkig van ( en het zeker maar vaak genoeg noemen)
Vast item in deze is het anderen op de schuld geven en trachten anderen te overtuigen dat ze gelij hebben.

Tja vervellend voor dergelijke personen, de crisis ligt toch echt bij hun zelf!!!!!

Targa Floriaan weet de juiste snaar te raken met positieve geluiden, beelden, teksten komen weer verder vooruit en helpen we onszelf en anderen. :thumleft:

29 dec 2012 10:23
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Hoi Aline,

Ik ben het eens met je verhaal over positief gedachtegoed.
Maar het kan ook geen kwaad eens kritisch naar de cultuur binnen bepaalde banken en verzekeraars te kijken.

29 dec 2012 11:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Aline je bent zo te lezen niet zo al te slim. In gekkenhuizen zeggen de heren doktoren dat pas als je beseft dat je ziek bent, dan pas genezing mogelijk is. We zijn meesters kop in het zand steken en dat heeft alleen maar meer ellende opgeleverd. Als je zo naief bent om te geloven dat de crisis vNzelf oplost, dab snap je geen verrek hoe de wereld in elkaar zit. Helaas denken politici wel zo. Het wordt tihd de barricades op te gaan, te staken en dreigen met een bankrun .. Desnoods parkeer he het geld op een buitenlNdse rekening. Doe ik binnenkort ook . Hahaha

29 dec 2012 16:59
Profiel
PorscheForum Rakker
VM020 schreef:
Aline je bent zo te lezen niet zo al te slim. In gekkenhuizen zeggen de heren doktoren dat pas als je beseft dat je ziek bent, dan pas genezing mogelijk is. We zijn meesters kop in het zand steken en dat heeft alleen maar meer ellende opgeleverd. Als je zo naief bent om te geloven dat de crisis vNzelf oplost, dab snap je geen verrek hoe de wereld in elkaar zit. Helaas denken politici wel zo. Het wordt tihd de barricades op te gaan, te staken en dreigen met een bankrun .. Desnoods parkeer he het geld op een buitenlNdse rekening. Doe ik binnenkort ook . Hahaha

Gratis advies can mij: Het wordt de volgende 5-10jr niets met ons kikkerlandje.

29 dec 2012 17:01
Profiel
Hee, leuk: je begint nu jezelf te copy/pasten

29 dec 2012 17:08
Profiel
Omg. Amsterdam
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en dan ook nog zeggen 'gratis advies' :mrgreen: :mrgreen: grappenmaker :mrgreen:

29 dec 2012 17:21
Profiel
Leiden
Ik ga me steeds meer afvragen onder welke steen VM vandaan is gekropen om hier te komen blaten. Zou hij op een ander forum zijn gebanned? Discussie over crisis: OK, maar ik heb nog nooit een zinnig argument of een inhoudelijke reactie van hem zelf gezien, laat staan een normale toon. Houdt ons natuurlijk wel bezig, maar meer met het verschijnsel VM dan met de crisis. Ik stel dan ook voor het topic een andere naam te geven, bijvoorbeeld Feest? Al x paginas VM020 :mrgreen: kunnen de heren moderators dat wellicht regelen?

Dan ga ik weer even verder met de economie stimuleren, deze week 1 TV, 1 keukenmachine en 2 brillen gekocht. :ba:

29 dec 2012 18:45
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Nog geen luidsprekers??

29 dec 2012 18:47
Profiel Facebook 
Leiden
nee, er moet nog wat te stimuleren overblijven voor 2013. En moet natuurlijk mijn excessieve bonus even afwachten :mrgreen: :mrgreen:

29 dec 2012 18:55
Profiel
Twee brillen? Doe maar ruig :mrgreen:

29 dec 2012 18:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Targa Floriaan schreef:
Ik ga me steeds meer afvragen onder welke steen VM vandaan is gekropen om hier te komen blaten. Zou hij op een ander forum zijn gebanned? Discussie over crisis: OK, maar ik heb nog nooit een zinnig argument of een inhoudelijke reactie van hem zelf gezien, laat staan een normale toon. Houdt ons natuurlijk wel bezig, maar meer met het verschijnsel VM dan met de crisis. Ik stel dan ook voor het topic een andere naam te geven, bijvoorbeeld Feest? Al x paginas VM020 :mrgreen: kunnen de heren moderators dat wellicht regelen?

Dan ga ik weer even verder met de economie stimuleren, deze week 1 TV, 1 keukenmachine en 2 brillen gekocht. :ba:

Inrichten die gamekamer voor je kids met die 107 cm flatscreen! wat een rust geeft dat,,,,, ik heb die ervaring hier in huis. Met oud en nieuw weer alle kinderen boven gamen , ouders beneden :)

29 dec 2012 19:10
Profiel
Leiden
Oude TV naar boven gesleept (45 kg), denk dat ik de PS2 met GT4 daar aansluit. Wii zal wel beneden blijven.

29 dec 2012 19:46
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
He wat leuk, het wordt ineens een positief topic. :res:

29 dec 2012 19:48
Profiel
LEEUWARDEN
:D :D Rene, zeker voor degene die het zo willen lezen. En zo te lezen zijn het er velen. Ik hoor graag bij die club :D :D

29 dec 2012 20:03
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1047 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende