Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 14 dec 2024 18:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
VERKOCHT: Porsche 968 Coupe, bj ‘92, Indisch Rood 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Te koop: Porsche 968 Coupe, bj ‘92, Indisch Rood
Ik wacht nog even op een complete motorrevisie voor dezelfde prijs en dan koop ik 'm :)

Geintje, uiteraard. Zou ook niet willen suggereren dat dat nodig zou zijn, ken de auto niet anders dan dat ik weet dat die er prachtig uit ziet, niet alleen op de foto's maar ook tijdens LTP..

Nogmaals succes met de verkoop!

10 jan 2013 0:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Heeft de auto trouwens geen airbags of is het airbagstuur vervangen voor een CS stuurtje en zit de bijrijdersairbag er nog gewoon :scratch: ???
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

14 jan 2013 11:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
THE MUD schreef:
(mits ik niet zo moet poetsen als bij mijn indisch rode 964)

:mrgreen:

14 jan 2013 11:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bekende wagen... Vraagprijs is wel een beetje aan de hoge kant aangezien deze wagen een Duitser is die heeft "gerold". 16-GR-DS heeft serieus veel schade gehad. Geloof me ik kan het weten....

20 jan 2013 20:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Projectleider
Als je dan de moeite neemt om enkel voor dit antwoord jezelf te registreren, kom dan ook meteen met bewijs, anders ben je wat mij betreft alleen aan het blaaskaken..... en mag je meteen gedelete worden hier

20 jan 2013 20:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
993ELjones schreef:
Bekende wagen... Vraagprijs is wel een beetje aan de hoge kant aangezien deze wagen een Duitser is die heeft "gerold". 16-GR-DS heeft serieus veel schade gehad. Geloof me ik kan het weten....

En u bent?

20 jan 2013 20:43
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
993ELjones schreef:

Graag op korte termijn meer achtergrondinformatie over deze losse bewering of hij wordt verwijderd!
Tot die tijd weten de lezers hier de opmerking op de juiste waarde in te schatten neem ik aan :wink:

20 jan 2013 21:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Zo zie je maar dat je serieus veel Porsche plezier kunt hebben met een goed gerepareerde schade auto....Ik denk dat 90% van de hele oudjes weleens serieuze schade heeft gehad in de afgelopen 40 jaar.

20 jan 2013 21:25
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
EriC4C schreef:
Tot die tijd weten de lezers hier de opmerking op de juiste waarde in te schatten neem ik aan :wink:

felix bahama 912 schreef:
Zo zie je maar dat je serieus veel Porsche plezier kunt hebben met een goed gerepareerde schade auto.

:mrgreen:

20 jan 2013 21:43
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik wil dat best bewijzen. Deze wagen is geimporteerd door Jos de Bock in Limburg en in onderhoud geweest bij Porsche centrum zuid in Breda (de Bock knapte de auto op en verkocht hem als schadevrij). De eerste eigenaar ruilde hem in op een 968 CS uit 1994. De wagen heeft origineel dubele airbags gehad, maar die zijn verloren gegaan na een zwaar ongeval met de auto (er zit ook een dashboard van een 944 in). Ook is het dak van de wagen te vlak waardoor het niet meer afdicht (schade aan de vorm van de wagen). Ik zou hier best wat foto's als bewijs willen posten, maar ik krijg ze niet verkleint naar 250 mb. Als iemand een tip heeft doe ik dat wel even hoor.

20 jan 2013 23:22
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bijzonder, een AKK gehad bij Renntech, ook daar in onderhoud geweest en daarnaast bij Johan van der Gugten, ook geen kleintje in de wereld van Porsche. Mijn gevoel zegt; als de wagen schade heeft gehad, zal het toch goed gerepareerd zijn...

20 jan 2013 23:33
Profiel
PorscheForum Rookie
Dan heeft De Bock dat in ieder gaval niet gedaan, want ik heb er een hoop gezeik mee gehad. Als het me nog lukt post ik nog wat foto's als "bewijs".

20 jan 2013 23:42
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
993ELjones schreef:
Ik zou hier best wat foto's als bewijs willen posten, maar ik krijg ze niet verkleint naar 250 mb. Als iemand een tip heeft doe ik dat wel even hoor.

Easy Resize downloaden

21 jan 2013 0:01
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
993ELjones schreef:
...

Niet heel chic, je "presentatie" hier... :?

21 jan 2013 0:03
Profiel Twitter 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
ErikE schreef:
Niet heel chic, je "presentatie" hier... :?

+1

21 jan 2013 0:06
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Allereerst erg vreemd dat "ineens" deze melding opduikt en dat dit je 1e post op het topic is. Auto staat al geruime tijd te koop in dit topic. Maar een belletje naar Jos, kan misschien een hoop verklaren voor de verkoper/koper (mocht hij/zij dat willen)! :popcorn:

21 jan 2013 0:07
Profiel
PorscheForum Junkie
993ELjones schreef:
want ik heb er een hoop gezeik mee gehad. Als het me nog lukt post ik nog wat foto's als "bewijs".

Mag ik dan aanemen dat je ook eigenaar bent geweest van deze wagen? En zoja heb je deze ook ooit moeten verkopen..........

21 jan 2013 0:15
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
yohanv schreef:
Bij deze succes met de verkoop van deze bekende... Ik kan beamen dat al mijn gereden kilometers inderdaad ook met zeer groot plezier waren van deze mooie bolide.

Misschien dat jij (Johannes) wat licht in deze duisternis kan geven?

21 jan 2013 9:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Master Ken schreef:
Allereerst erg vreemd dat "ineens" deze melding opduikt en dat dit je 1e post op het topic is. Auto staat al geruime tijd te koop in dit topic.

Hoeft toch niet zo vreemd te zijn? 993ELjones had klaarblijkelijk een Porsche (de 968) en misschien nu nog steeds (993?). Hij is geen echte forum liefhebber en leest af en toe alleen maar een beetje mee. Tot hij een bekende auto tegen komt in een verkooptopic en ziet dat men niets weet van een schadeverleden.
Hij denkt; dit moet ik even laten weten. Hij meldt zich aan en post zijn bevindingen in het topic. Prima toch?

Laatst bijgewerkt door Subdriver op 21 jan 2013 13:53, in totaal 1 keer bewerkt.

21 jan 2013 13:40
Profiel
Subdriver schreef:
Hij meld zich aan en post zijn bevindingen in het topic. Prima toch?
Vind ik ook. Nu moet hij wel komen met de foto's.....

21 jan 2013 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
+1 en graag snel

21 jan 2013 14:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Is er geen Mod die kan fungeren als doorgeefluik voor die foto´s?? Spoed lijkt mij van belang!!

21 jan 2013 14:52
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Uiteraard kan dat. Waar een wil is, is een weg :wink:

21 jan 2013 14:54
Profiel
PorscheForum Rookie
arjan schreef:
993ELjones schreef:
want ik heb er een hoop gezeik mee gehad. Als het me nog lukt post ik nog wat foto's als "bewijs".

Mag ik dan aannemen dat je ook eigenaar bent geweest van deze wagen? En zoja heb je deze ook ooit moeten verkopen..........

Ja dat klopt, maar ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat de wagen grote schade heeft gehad, er een verkeerd 944 dashboard in zat zonder airbags, hij overgespoten was, hij aan de voorzijde grote schade heeft gehad, er een nieuw dak op is gezet, dat ook bleef lekken door vervorming van de carrosserie.

De bedoeling was goed, ook al twijfelen sommige mensen hier daar aan. Ik had beter mijn mond gehouden natuurlijk waardoor een komende eigenaar een geweldige ervaring beleeft met deze wagen. Nee ik snap het, dat is het juiste om te doen.

Na deze wagen reed ik nog twee probleemloze 968s en nu een 993. Geweldige auto’s, waar wel eens aan gespoten is, maar die niet krom zijn.

21 jan 2013 15:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
felix bahama 912 schreef:
Is er geen Mod die kan fungeren als doorgeefluik voor die foto´s?? Spoed lijkt mij van belang!!

Heb gisteren al PB gestuurd!

21 jan 2013 15:08
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende