Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 12:00

Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Porsche 911 Cabrio ruim genoeg voor gezin? 
Auteur Bericht
Bericht Re: Porsche 911 Cabrio ruim genoeg voor gezin?
Delnoy schreef:
:shock: WTF man, weet je wel hoe leuk kinderen dit vinden. Zeker nog nooit een Prokkel of een Vet Cool man bezocht.

Yeah right, man. Dat snap ik ook nog wel. Het gaat erom of pappie z'n verantwoordelijkheid wil nemen. Wat mij betreft ligt de minimale leeftijd op 10 jaar bij dergelijke fratsen.

25 jan 2013 20:31
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Aircooler schreef:
Wat een zwakzinnige discussie is hier aan de gang. Hoe kun je kleine kinderen op zo'n idiote manier vervoeren?!

Koop gewoon een degelijke gezinsauto als je met je kinderen op stap wilt.

Sneue kerel, wat een zwakzinnige reacties breng jij hier ( en helaas ook vaak elders ) aan de gang. Hoe kan je als een klein kind op zo'n idiote manier reageren?! Huur een of ander degelijk hert in als je aandacht wilt en stap op....

Heb je eigen proza deels gebruikt, wellicht snap je de boodschap dan beter :mrgreen:

25 jan 2013 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Niet te geloven.... :shock: ....mijn kinderen van 3 en 6 zitten nergen liever dan in de cabrio....en ik heb ook nog een 7 persoons gezinswagen....

25 jan 2013 20:48
Profiel
Tuurlijk, is toch helemaal geweldig voor die kids :thumleft: en als ze goed vast zitten en alle toebehoren goed geïnstalleerd zijn en je de verkeersregels respecteert is dat net zo veilig als in elke andere auto. Als er een Boeing op je auto zou landen is dat dak van "de gezinsauto" ook niet echt zaligmakend meer :mrgreen:

25 jan 2013 20:53
Profiel
PorscheForum Rookie
@Aircooler: Ik heb al 2 auto's.

1 gezinsauto, 1 auto voor het vrouwtje en nu nog de ultieme jongensdroom en dan bij voorkeur in open vorm.

Ik begrijp niet helemaal wat jij hier op dit forum doet. Je probeert anderen te provoceren, wat overigens nog niet echt wil lukken.

Met de andere antwoorden kan ik wel degelijk iets. Dus buiten Aircooler wil ik iedereen voor zover bedanken voor de veelal positieve berichten!

25 jan 2013 21:58
Profiel
PorscheForum Rookie
@Turbocruiser: Ik wil een Porsche Cabrio voor erbij, dus vallen de Panamera en de Cayenne af.

25 jan 2013 22:01
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Had je er al eentje op het oog?

25 jan 2013 22:03
Profiel
Stensie Joker schreef:
@Aircooler: Ik heb al 2 auto's.

1 gezinsauto, 1 auto voor het vrouwtje en nu nog de ultieme jongensdroom en dan bij voorkeur in open vorm.

Ik begrijp niet helemaal wat jij hier op dit forum doet. Je probeert anderen te provoceren, wat overigens nog niet echt wil lukken.

Met de andere antwoorden kan ik wel degelijk iets. Dus buiten Aircooler wil ik iedereen voor zover bedanken voor de veelal positieve berichten!

Haha, als je het per se wilt weten: ik ben ingehuurd als joker, maar met de humor is het droevig gesteld. Bijna iedereen hier is vol van zichzelf, al dan niet met dikke auto('s). Jammer is dat.

25 jan 2013 22:18
PorscheForum Rakker
Kom jongens laten we het een beetje leuk houden...IK ben in ieder geval NIET vol van mezelf....Ik ben maar een doodgewone frietenbakker die veel en hard voor zn centjes moet werken...
Maar om even terug te komen op de zoektocht van de topicstarter....Ik heb een 996 cabrio in de aanbieding, staat momenteel bij auto resto in groesbeek in de showroom...mss wel interesant voor jouw...ocean bleu...hardtop enz enz..en het belangrijkste: helemaal gereviseerd en gemodificeerd, dus de kans op een gevoelige IMS Lager is zo goed als uitgesloten....je krijgt zelfs garantie op het blok...Ik hoor het wel....

25 jan 2013 22:26
Profiel
Airlooser, Lees je eigen sneue teksten nu eens terug... Was het maar leuk, prima, maar dit gaat echt helaas echt nergens over...

Maar goed, als ik dat moet gaan uitleggen dan kan ik beter hier met de cavia, het konijn en de vissen de iq test gaan doen...

Succes enorme lolbroek :thumleft:

25 jan 2013 22:26
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
+1. Ga lekker op een truckersforum over kroketten en de nieuwe Aktueel l.llen!

25 jan 2013 22:34
Profiel
Hartwiek schreef:
Kom jongens laten we het een beetje leuk houden...IK ben in ieder geval NIET vol van mezelf....Ik ben maar een doodgewone frietenbakker die veel en hard voor zn centjes moet werken...
Maar om even terug te komen op de zoektocht van de topicstarter....Ik heb een 996 cabrio in de aanbieding, staat momenteel bij auto resto in groesbeek in de showroom...mss wel interesant voor jouw...ocean bleu...hardtop enz enz..en het belangrijkste: helemaal gereviseerd en gemodificeerd, dus de kans op een gevoelige IMS Lager is zo goed als uitgesloten....je krijgt zelfs garantie op het blok...Ik hoor het wel....

Frietenbakker. Je hebt er gelijk an. We gaan het leuk houden. Ik moet er eauk niet aan denken om al die snelle jongens van hier op m'n dak te krijgen als ik ergens m'n verplichte rustpauze moet nemen;-)
Groet, Karel Koppelschotel

25 jan 2013 22:35
Maarten schreef:
+1. Ga lekker op een truckersforum over kroketten en de nieuwe Aktueel l.llen!

Frietenbakker vraagt of je het gezellig wilt houden. Zo'n wens verdient respect, Maarten.

25 jan 2013 22:37
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Aircooler schreef:
Wat een zwakzinnige discussie is hier aan de gang. Hoe kun je kleine kinderen op zo'n idiote manier vervoeren?!

Ben jij eigenlijk wel liefhebber van porsche?

25 jan 2013 22:39
Profiel
Moderator
PF #57
Aircooler schreef:
horn schreef:
gaat prima met kleine kids. gewoon doen. en een 964 is stukken kleiner dan een 996.

Afbeelding

Omdat je het zo opbouwend brengt. Kleinste (rechts) achterin zit in een Porschestoeltje dat voor hem, zijn lengte en zijn leeftijd geschikt is. Zijn oudere broertje links achterin zit op een Porsche Comfy zitverhoger, geschikt voor zijn lengte. Zijn oudere zus, rechts voorin, zit op de zitverhoger van Maxi Cosi Rodi Air. Allemaal in de gordel, allemaal in/op een kinderstoeltje. Dak open en ze hebben nog plezier ook. :salut:

25 jan 2013 22:47
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
:shock: geen plaats meer voor aircooler????????? :cheers:

25 jan 2013 22:53
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
horn schreef:
Omdat je het zo opbouwend brengt. Kleinste (rechts) achterin zit in een Porschestoeltje dat voor hem, zijn lengte en zijn leeftijd geschikt is. Zijn oudere broertje links achterin zit op een Porsche Comfy zitverhoger, geschikt voor zijn lengte. Zijn oudere zus, rechts voorin, zit op de zitverhoger van Maxi Cosi Rodi Air. Allemaal in de gordel, allemaal in/op een kinderstoeltje. Dak open en ze hebben nog plezier ook. :salut:

:cheers: :cheers: :cheers:
Die van mij zitten ook al vanaf 0 in de P. eerst Maxicosi en kinderstoel voorin, later zonder hulpstukken achterin, de oudste nu ook gewoon voorin.
Neem aan dat Aircooler zelf ook altijd netjes in de bandjes zit? Snap niet wat zijn probleem is.

25 jan 2013 23:08
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Met zijn vieren op wintersport geweest (kids toen 5 en 10), Zwitserland.....moest helaas wel ski's huren....maar enorm lol gehad, zelfs T.V. Tussen de achterstoelen :lol:

25 jan 2013 23:18
Profiel
[/quote]Ben jij eigenlijk wel liefhebber van porsche?[/quote]

Vanzelfsprekend. Zoek eigenlijk een paar mensen, die voelen voor een gemeenschappelijke aanschaf. Op basis van time-sharing. Rijd zelf te weinig om 'm alleen te willen hebben. Blijft natuurlijk een moeilijk plan. Verder heb ik nog een restauratie project wat niet opschiet. Dus al met al nog geen 3e auto erbij.

25 jan 2013 23:19
Aircooler schreef:
Verder heb ik nog een restauratie project wat niet opschiet.
Die oranje nog niet klaar?............. :res:

26 jan 2013 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo. TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio. Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
Ik vind dit een beetje een dubieuze discussie hoor. Als je een coupé loopt heb je nog een beetje ruimte, als het een cabrio is, dan is de hoek tussen zitgedeelte en rug wel erg scherp.
Beide auto's zijn hier eigenlijk niet voor bedoelt. Maar........ Je bepaalt zelf wat je wel en niet kunt doen en kunt van tevoren in een showroom toch altijd even passen? Je ziet dan gelijk wat wél en wat niet verantwoord is.
Wat ruimt betreft een hele concessie, wat lol betreft onovertroffen.
Je leeft maar één keer.
Enjoy. :drive:

26 jan 2013 0:17
Profiel Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Zoek eigenlijk een paar mensen, die voelen voor een gemeenschappelijke aanschaf. Op basis van time-sharing.

Tja, wat mij betreft weet ik genoeg. Ieder topic waar jij je in mening in uit is gedoemd. Wat mij betreft mag je de VM020 highway achterna. Je voegt totaal niets toe. Stap lekker in die DAF van je en maak dat je wegkomt. Sfeermakerij heb ik geen behoefte aan hier. :idea:

26 jan 2013 2:20
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2 Coupé 1992 Unischwarz/zwart leer/sperdiff.
Twente
Horn, mooie kleur zat er op je 964 :scratch:

26 jan 2013 2:34
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Coral red :idea:

26 jan 2013 2:40
Profiel
Moderator
PF #57
Lambiek schreef:
Horn, mooie kleur zat er op je 964 :scratch:

zat = matzwart
zit = idd coralred

Afbeelding

26 jan 2013 7:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende