Zijn er hier nog mensen die een race ombouw gedaan hebben en het origineel schuim van de bodem over hebben.. ik zoek de bodemschuimstukken nog met name de voorste zijn in een mindere staat..
Voor ik het weer nieuw bestel eerst maar ff kijken of er niemand een set in goede staat op de plank heeft liggen .
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
24 feb 2013 14:00
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Re: 993 964 bodemschuim
Of gewoon eens kijken naar dat ontdreuningsmateriaal wat men in het car-audio wereldje gebruikt. Goedkoper, lichter en beter.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
24 feb 2013 14:10
porschefabian
Projectleider
jij hebt het over een soort bitumen ik heb het over dat dikke schuim wat net onder je matjes ligt
24 feb 2013 14:35
Olaf
911 Carrera S
Tweedehands moeilijk te vinden - en nieuw erg aan de prijs
Succes
Ehrm .. zit er geen verschil in de 993 en 964
24 feb 2013 14:49
porschefabian
Projectleider
Iemand van het forum ging me foto;s sturen van een net setje, ff afwachten , anders heb ik de voorzijde al binnen...
Hoop dat als er verschil inzit dit zichtbaar is op foto., 1 deel wat ik hier nog heb staat een 964 nummer op... Iemand anders nog wat... of materiaal geschikt als vervanging.. maar voor de passing liever gewoon origineel
04 maart 2013 20:38
porschefabian
Projectleider
Deze nog eens even boven water halen.. ik zoek nog steeds de schuimdelen. links en rechts voor links en rechts achter onder stoel. complete deel rondom en onder de achterzitjes..
De vorige knutselaar heeft echt iedere cm2 voorzien van lijm dus niks is er heel uit te krijgen..
Vindt het zonde om voor dit soort delen maar nieuw te kopen... zullen best nette gebruikte sets te vinden zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum