Auteur |
Bericht |
arjan
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII
Gefeliciteerd
|
11 maart 2013 22:28 |
|
|
MarkGT3
|
Al wat anders gevonden Hubert of eerst de GT3 maar Eens verkopen en dan verder kijken ?
Gr,
Mark
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
11 maart 2013 22:30 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik schat dat er een 997Turbo moet komen..
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
11 maart 2013 22:49 |
|
|
bully
|
Grappenmaker, ons laten schrikken door de AKK niet te vertellen Gefeliciteerd, mooie auto
|
11 maart 2013 22:50 |
|
|
MarkGT3
|
Lees op MP 997 GT3 dus verslaving blijft er in !
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
11 maart 2013 22:58 |
|
|
ronbeo
|
Er waren zoveel mensen die over de auto gebeld hadden en langs zijn geweest dat het weglopen na mijn bod niet resulteerde in een hardrennende verkoper om te tegen te houden.... Sterker nog: een uur later (toen ik thuis was) was de prijs met €2200 gestegen! Dacht dat ik het slim deed......
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
11 maart 2013 23:00 |
|
|
bully
|
Al met al heb je gewoon een goeie deal gemaakt. Volgende keer meteen kopen yomusic
|
11 maart 2013 23:29 |
|
|
ronbeo
|
Denk het wel, voor nog geen 20k.... We zullen het zien!
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
11 maart 2013 23:40 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Budget om de punten die uit de AKK kwamen te herstellen
|
12 maart 2013 10:32 |
|
|
gekookt1983
Administratief medewerkerMeppel
|
Wat vinden jullie van de 2 porsches die te koop staan bij het autobedrijf in het dorp waar ik geboren en getogen ben? http://www.jonkersendolfsma.nlPorsche 911 3.6 Turbo-450PK-UNIEKE AUTO- - Benzine - 04-1998 Porsche 911 Cabrio (991)-SPORTCHRONO-PDK-NAVI-BOSE- - Benzine - 02-2012
_________________________________________ Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden
|
12 maart 2013 14:28 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
mooie auto's. Maar zeker geen koopjes te noemen.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
12 maart 2013 15:30 |
|
|
yomusic
Boxster 987 2006Bleiswijk
|
Ik mocht de auto ook meenemen voor de eerder genoemde prijs. Doch mijn eigen auto zou deze week verkocht worden en m'n ander auto (jawel nog een) daarvan wist ik niet hoeveel ik daar voor terug zou krijgen. Om teleurstellingen te voorkomen ga ik maar ff niet meer kijken. Het was en is zeker een mooie 996. Dus eerst maar eens voor contanten gaan zorgen Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel veilige km's.
|
12 maart 2013 17:37 |
|
|
bully
|
Zou even Jochem contacteren , denk dat je er wel uit komt.
|
12 maart 2013 19:34 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
12 maart 2013 20:06 |
|
|
Evert Jan v H
ex 964 C2.
|
Achtelijke prijs... Maar ja als verkoper geluk heeft komt er iemand met centjes en niet teveel verstand ...
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
|
12 maart 2013 21:01 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
12 maart 2013 21:17 |
|
|
Arien
|
....
|
12 maart 2013 21:54 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
|
12 maart 2013 21:57 |
|
|
drknauf
|
hahaha origineler LOL welke malloot heeft er een schuifdak in gedaan vind ik die van jensen persoonlijk mooier ! . .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 maart 2013 22:58 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Dat was een optie - en zie je best veel bij de tourings
|
12 maart 2013 23:59 |
|
|
drknauf
|
ja bij en touring zie je dat idd wel vaker zelf bij de europese 964 touring idd! het ziet er enkelt niet uit op en rs vind ik
|
13 maart 2013 0:05 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ex Nicolas Cage en 'verkocht' tijdens de Gooding veiling: dan weet je het wel. Voor dat geld kocht ik een M471 zonder issues.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2013 0:06 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Eens! .. daarom heb ik het mijne dicht laten lassen
|
13 maart 2013 9:25 |
|
|
drknauf
|
hele dakplaat hoop ik of enkelt schuifdak dicht laten lassen, hopelijk wel goed laten vertinnen? anders zie je het schuifdak gewoon zitten met en beetje ochtend dauw
|
13 maart 2013 11:51 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
996 4S voor 24.5K - Franse auto - Historie tot 100K - Vol opties - Originele Carrera S velgen van 997 - Gekocht door echtpaar uit Deventer met een Toyota garage - Geheel gespoten wegens steenslag (stickers, naden en boutjes zouden nog netjes zijn, zou geen schadeauto zijn) - Huidige eigenaar beweert eigenaar van Carrera Cars geweest te zijn en zo'n 1500 Porsche's door de jaren heen gehad te hebben, deze voor hemzelf 3mnd terug gekocht en toen nog een beurt gegeven + nieuwe uitlaat gemonteerd maar wordt er te oud voor (lage instap e.d.). http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
13 maart 2013 11:53 |
|
|